ik zoek iemand met een lustino uit rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hillary6
Berichten: 176
Geregistreerd: 15-07-02

ik zoek iemand met een lustino uit rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 16:15

hallo
ik heb da meisje gezien op de camping de heksenlaak in barchem ze had een lustino ofzo of hoe noem je dat.
maar in iedergeval ik weet nie meer hoe ze heet en wat der naam isw ik weet nog wel dat haar naam met de m begint maja ik zou graag met haar in contact willen komen . Haha! ik was er toen ook met een kameraad van mij die had een zwarte pony /paard wat je het ook wil noemen maja Gaaaap
zou zei of iemand die haar kent willen reagerne ze woont in rotterdan dat weet ik wel nou de mzzl ik hoop dat ik wat hoor

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 16:26

Ik neem aan dat je een Lusitano bedoeld Verward

Ik zou het niet weten in Rotterdam... ik woon in Amsterdam dus kan je helaas niet helpen enne succes met je zoektocht.....

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Re: ik zoek iemand met een lustino uit rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:08

hillary6 schreef:
hallo
ik heb da meisje gezien op de camping de heksenlaak in barchem ze had een lustino ofzo of hoe noem je dat.
maar in iedergeval ik weet nie meer hoe ze heet en wat der naam isw ik weet nog wel dat haar naam met de m begint maja ik zou graag met haar in contact willen komen . Haha! ik was er toen ook met een kameraad van mij die had een zwarte pony /paard wat je het ook wil noemen maja Gaaaap
zou zei of iemand die haar kent willen reagerne ze woont in rotterdan dat weet ik wel nou de mzzl ik hoop dat ik wat hoor


Hoodletters en leestekens gebruiken, geen msn-taal en je stukje voor je het daadwerkelijk post nog eens herlezen op spellingsfouten zou een goed idee zijn voor de volgende keer.

Verder kan ik je niet helpen, sorry.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:10

+ crosspost Haha!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:37

Zeg Laurake kan het ietsje minder he?! Ik vind het dus erg vervelend als er mensen iets aanmerken op andermans schrijfwijzen Boos! . Heb je al eens nagedacht dat er mensen zijn die je erg kan kwetsen met je opmerkingen Verdrietig . Er bestaan nog zoiets als bv dislectie (of hoe schrijf je dat weer) Hier heb ik ook last van dat betekend dat je gewoon niet zonder spelfouten kunt schrijven. En ik kan er dus van doodvallen als er mensen opmerkingen overmaken. Op andere forums waar ik op kom zijn hierover ookal topics geweest en er word nu meer op gelet dat die mensen of gewoon mensen die veel fout schrijven gerust gelaten worden. Bedankt
Groetjes Quinzy

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:52

Sorry hoor, maar Laurake heeft wel gelijk. Hillary heeft geen dislexie als ik dat zo bekijk. Ze heeft gewoon geen zin om hoofdletters en leestekens te gebruiken. Dat vind ik niet wijzen op dislexie.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:04

Quinzy schreef:
Zeg Laurake kan het ietsje minder he?! Ik vind het dus erg vervelend als er mensen iets aanmerken op andermans schrijfwijzen Boos! . Heb je al eens nagedacht dat er mensen zijn die je erg kan kwetsen met je opmerkingen Verdrietig . Er bestaan nog zoiets als bv dislectie (of hoe schrijf je dat weer) Hier heb ik ook last van dat betekend dat je gewoon niet zonder spelfouten kunt schrijven. En ik kan er dus van doodvallen als er mensen opmerkingen overmaken. Op andere forums waar ik op kom zijn hierover ookal topics geweest en er word nu meer op gelet dat die mensen of gewoon mensen die veel fout schrijven gerust gelaten worden. Bedankt
Groetjes Quinzy


Kijk, jij gebruikt op z'n minst nog leestekens en hoofdletters. Ik vindt jou stukje een heel pak makkelijker lezen dan dat van hilary6 ondanks je dislectie.
Dusseuh, beetje minder??? Er staat duidelijk in de regels van bokt dat woorden zoals ff, mzzl en mss niet gewaardeerd worden.(en al heb je dislectie zoals veel mensen hier op bokt, dan is het nog altijd mogelijk om gewoon "even", "mazzel" en "misschien" te typen.)
Een hele resum tekst aan elkaar is voor niemand makkelijk lezen en 9 kansen op 10 zakt dat topic dan ook in no-time ergens naar beneden om vervolgens nooit meer terug te zien (en ondanks of het al dan niet interessant was heb je er een minimum aan reply's op gekregen)
Ik geloof dat dat niet erg prettig is voor de auteur, en aangezien zij hier net nieuw is vond ik het wel zo vriendelijk van me om haar daar even op te wijzen alvorens ze topics start waar door zowat iedereen wordt overheen gelezen.
Er staan wel 101 topics over dit feit op bokt. Gebruik de zoekfunctie maar eens en je zult zien dat het eigenlijk heel erg netjes van me was om dat even te melden (en dat ik dat ook op een hele nette manier heb gedaan.)

[KH] Voor alle mensen die geen leestekens kennen en dan wordt het helemaal duidelijk wat ik hier bedoel.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:04

En waar ging het nu allemaal ook al weer over? Oh ja een Lusitano in Rotterdam... Knipoog

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 22:27

Iemand bij ons op stal heeft een Lusitano. Zij heet Miranda en haar paardje Limonero. Bedoel je haar misschien? Ik weet niet precies waar ze woont, ik geloof Slijkenisse of Hoogvliet ofzo (iig een beetje in de buurt van R'dam).

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:31

Quinzy schreef:
Er bestaan nog zoiets als bv dislectie (of hoe schrijf je dat weer) Hier heb ik ook last van dat betekend dat je gewoon niet zonder spelfouten kunt schrijven.

Weet je ook dat dit tegenwoordig een modeverschijnsel is?
Iedereen die taalfouten maakt noemt zichzelf opeens dyslectisch.

Lees eens een boek over dyslexie en dan weet je wat dit inhoudt en dat het niet iets is wat zoveel Nederlanders hebben!

--------
Maar goed, ontopic...
Vertel eens wat meer over deze Lusitano.
Rotterdam en omgeving is groot en er zijn meerdere mensen met Lusitano's. Jij vertelt er zoveel over dat ik direct weet wie je bedoelt!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:53