Bit te groot???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Bit te groot???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 15:25

Kan onderhand al een bittenwinkel beginnen, want ik heb er al een zooi gekocht en gepast. Maar nu rijd ik dus al een lange tijd met dit bit (zie foto). Ik krijg les van 2 mensen en daarbij wordt ze nog gereden door een dressuuramazone. En die hebben er nooit wat van gezegd. Maar nu heb ik een nieuw hoofdstel gekocht (niet die van de foto hoor), en toen vroeg ik aan iemand van stal of het bit op de goede hoogte zat. Toen zei hij dat het bit te groot is. Nu weet ik het niet meer, heb helemaal geen verstand van bitten en ging er toch wel vanuit dat mijn rij-instructeurs wel wat hadden opgemerkt als het bit niet goed zit, omdat ik daar al zoveel problemen mee heb gehad. Misschien kunnen jullie aan de hand van onderstaande foto zien of het te groot/goed is? Want anders moet ik weer wat bitten gaan kopen..........

Afbeelding



aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 15:32

Naar mijn idee lijkt het ook goed te zitten, omdat die ringen los zitten en draaien lijkt het me dat dat vrij moet zijn van de mond omdat je anders die mondhoeken molt. Maar hij beweerde dat het bit toch echt te groot is.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 16:14

Roosje87 schreef:
off topic, zo ziet mijn nieuwe vxpaard er ook uit. ook een bruin arabiertje


Dit is geen arabiertje.........gewoon een kwpnertje met een mooi koppie Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers