Welke bokker vinden jullie goed rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 15:55

Mezelf, nee hoor, maar ik kan daar niet over oordelen, zie niemand in het echt rijden, en van foto's is het een momentopname. Dus ik kies gewoon niet.
Je doet er alleen maar anderen te kort mee omdat ze minder ervaring hebben.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:44

Dressuur wordt meer gewaardeerd valt mij op. De meeste mensen kopen een dressuurpaard lijkt het wel. Die durven dan neit te springen ofzo.
En doordat de meeste mensen hier meer dressuur rijden, hebben ze vaak ook minder oog voor het springen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:15

Bij sommigen is de kennis en de kunde er wel, maar heel vaak is iets schriftelijk lastig uit te leggen. Ga maar eens netjes uitleggen zonder plaatjes hoe een paard precies hoort te stappen. Met een paard bij de hand is dat al een stuk makkelijker.
Geschreven dingen kunnen goed klinken: stap is een viertact, waarbij de regelmaat belangrijk is. Een verstoorde tact betekent meestal dat het paard richting telgang loopt.

Dit stukje, er staat heel wat in, maar zegt eigenlijk nog niets. Dus het klinkt vakkundig, maar je weet niet of de schrijver het zelf wel begrepen heeft. Zo kun je ook aan berichtjes moeilijk de kunde van de persoon halen.

Met rijden net zo: een foto is een momentopname.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous en 85 bezoekers