Waarde Stubben neusriem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Waarde Stubben neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 19:36

Ik ken iemand die haar Stubben neusriem wil verkopen. Het is nog nooit gebruikt (wegens niet passen), gecombineerd, wit onderlegd en geen aansnoer. Ik wil hem graag kopen, maar wat is hij waard? Weten jullie wat die neusriemen nieuw kost(t)en?

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:40

Ik zag laatst hier in de ruitersportzaak de "Stubben Bonfire Engels" (wit onderlegd, vrij breed, wel aansnoer geloof ik) voor rond de 90 euro hangen als ik me goed herinner. Geen idee wat deze uitvoering nieuw zou moeten kosten...

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 19:42

daniel79 schreef:
Ik zag laatst hier in de ruitersportzaak de "Stubben Bonfire Engels" (wit onderlegd, vrij breed, wel aansnoer geloof ik) voor rond de 90 euro hangen als ik me goed herinner. Geen idee wat deze uitvoering nieuw zou moeten kosten...


Bloos Wow dat is wel errug veel. Jammer genoeg weet ze de nieuwprijs niet meer, maar ze wil er iets van €25,- a €30 voor hebben....... Dat vind ik al vrij prijzig. Nog maar even over nadenken dus Lips are sealed

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 22:38

Tweedehands is tweede hands. Veel mensen verkopen iets wegens"niet passen". Als je iets koopt wat niet past, breng je het toch meteen terug nar de winkel? Ze hebben het ook altijd over het feit dat ze het bijna nooit gebruikt hebben......Als je iets over de drempel van de winkel draagt, is er al zeker 1/3 van de waarde af, als je het dan ook nog een tijdje bezit, gaat er weer wat af. Zo bekijk ik het als ik spullen koop of verkoop.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 22:43

20 eurootjes bieden voor meer zou ik het echt niet kopen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 10:35

Jetta schreef:
Tweedehands is tweede hands. Veel mensen verkopen iets wegens"niet passen". Als je iets koopt wat niet past, breng je het toch meteen terug nar de winkel? Ze hebben het ook altijd over het feit dat ze het bijna nooit gebruikt hebben......Als je iets over de drempel van de winkel draagt, is er al zeker 1/3 van de waarde af, als je het dan ook nog een tijdje bezit, gaat er weer wat af. Zo bekijk ik het als ik spullen koop of verkoop.


Ze heeft het op een stand gekocht bij een paardensportevenement. Mm, ik denk dat ik het voor mijn verjaardag ga vragen.