buiten met onderdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

buiten met onderdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 17:02

ik zit eraan te denken om ene dunne waterdichte deken te kopen en dan als t vand e winter errug koud is er een onderdeken onder te doen.
wordt die onderdeken niet heel snel nat. ailin staat overdag eigenlijk altijd buiten en ik heb niet de mogelijkheid om haar elke dag een andere deken om te doen. kan ik dat beter een deken uit een geheel kopen of een onderdeken en een ademende regendichte bovendekken.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:15

Ik heb een ademende waterdichte ongevoerde (damn wat een termen Knipoog ) regendeken en die heb ik altijd over mijn winterdekens heen (in de winter dus he). Ik heb nergens last van.
Soms een beetje bij de billen aan de onderkant omdat mijn regendeken vrij kort is en de winterdekens lang.
Maar lang niet iets om me zorgen over te maken..

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:04

Bram staat s'winters met een winterdeken op en als hij naar buiten gaat met een dunne ongevoerde waterdichte deken. Die gaat er gewoon overheen en af en toe zijn de naden van de winterdeken vochtig maar niet echt nat! Ik laat hem gewoon zo staan,! hij heeft nergens last van!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:07

Meerdere dekens over elkaar heen is warmer dan een deken uit één stuk want luchtisolatie.