Andermans paard rijden en op stal hebben

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:57

Volgens mij hangt het er vanaf wat de reden is van het uitbesteden en wat de 'relatie' is tussen eigenaar en degene die hem op stal neemt. Maar als alles niet strikt zakelijk afgehandeld wordt, dan is het vragen om problemen. En dus zul je zo ongeveer alles vast moeten leggen en dan moeten beiden partijen zich daaraan houden; lijkt me een leuke manier van doen (niet). Het maakt in dit geval wel heel veel uit of je je paard op een professionele stal zet of juist niet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:12

Volgens mij is er een tijdje terug een topic geweest over geldigheid van dergelijke 'contracten', daar bestaan namelijk nogal veel misverstanden over. Voor de onderlinge verstandhouding kun je het vastleggen en je eraan houden, maar of het in een conflict ook standhoudt is een ander verhaal. Juridisch gezien hoor je je aan het BW te houden allereerst, onderlinge afspraken zijn iets anders.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:26

Door een klein conflictje met een stalhouder ben ik de zaken wel iets anders gaan bekijken en aangezien ik in de juridische sector werk, let ik nu wel iets beter op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, cabochon1, Foreverkliek, GoogleAdsense, MyChoice, NewChapter, noviceh en 115 bezoekers