ben je nou minder als je..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

ben je nou minder als je..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 19:07

een pony hebt een geen goed groot dressuurpaard boven je 18e?

Ik word altijd zo stom aangekeken door mensen dat ik (MAAR) een pony heb. Ik krijg opmerkingen van goh word het niet eens tijd om haar te verkopen en een groot paard in de plaats te nemen... Verward

Ik heb zoiets van iedereen moet nemen waar hij blij mee is, ik hou bijvoorbeeld weer niet van fjorden ik zeg toch ook niet tegen iemand met een fjord: word het niet eens tijd voor een echt paard?

Ik zal Flair er ook echt niet om wegdoen hoor die opmerkingen, ik ben blij met haar en dat telt.

Maar wat vinden jullie nou zelf? Is iemand met een pony (18+) minder dan iemand met een groot paard?

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 19:28

ehm ik denk dat je de verkeerde flair voor je had Tigger, dat was Flair-S die de hoogte zei...

Mijn Flair is 1.45 maar ik pas er nog prima op hoor, ze is ook vrij breed dus.

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 19:33

best wel ja! jouw schuld, ik was er eerder. Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 19:50

Tigger"]
[quote="flair schreef:
ehm ik denk dat je de verkeerde flair voor je had Tigger, dat was Flair-S die de hoogte zei...

Mijn Flair is 1.45 maar ik pas er nog prima op hoor, ze is ook vrij breed dus.
Pffffff, ik ben wel lekker bezig, sorry.......Maar dan nog.....blijf gewoon lekker op je pony rijden.......
[/quote]

haha geeft niet hoor!

Ik ben ook zeker wel van plan om mijn pony te houden! Ik wil echt wel een groter paard hoor, maar alleen als ik de mogelijkheid heb deze naast Flair te houden!

Ik heb nou eenmaal altijd gezegd, een dier neem ik voor het leven, dus tot deze dood gaat. Ik zie een paard niet als handel.

Wat ik wel ooit van plan ben is als ik het geld ervoor heb en van school af ben en al mijn zaken op orde heb is: Een leuk ruitertje voor Flair zoeken om haar uit te brengen in de dressuur, en voor mezelf een klein paardje om wedstrijden mee te rijden. Flair heeft er de kwaliteiten wel voor, maar ik zie het voor mezelf op dit moment niet zitten om met haar te starten. Maar wie weet denk ik er volgend jaar wel anders over en start ik haar zelf wel.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 20:06

Tigger, het is een leuk idee, maar vind maar eens een kleintje die Flair aan kan... ik ken er wel 1 een heel talentvol meisje. 14 jaar met de lengte van een meisje van 8 Haha! ze is eigenlijk nog net iets te klein en heeft te weinig kracht voor Flair. Flair is altijd door "volwassenen" gereden, nooit door kinderen omdat ze daar eigenlijk niet zo geschikt voor is. Maar wie weet vind ik wel een leuk talentvol meisje. Voorlopig zit een 2e paard er toch nog niet in dus blijf ik haar lekker zelf elke dag rijden.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 12:08

Sja de dressuursport is zowiezo 1 krom zootje!

Ze zouden eigenlijk gewoon junioren en senioren moeten doen ipv paarden en pony`s. Dus kinderen onder de 18 met een paard of pony gewoon bij elkaar en mensen boven de 18 met een paard of pony bij elkaar. Toch belachelijk eigenlijk om op hoogte beoordeelt te worden...

Ach ik heb er schijt aan, en wie weet koop ik wel een grotere pony als 2e paard en geen klein paard Haha! Pony`s trekken me eenmaal wat meer.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 13:21

ach ik ben 1.67 dus dan zal het wel kloppten met mijn pony van 1.45 Haha!

Ik vind zelf vanaf de foto`s van mij en Flair te zien dat het er niet verkeerd uit ziet, ik ben niet te groot voor haar!

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 21:11

Phoenix: Ik heb niks tegen dressuurmiepjes met grote paarden, ik heb respect voor ieder zijn mening, ik heb er alleen een hekel aan als die miepjes zich beter voelen dan ik met mijn kleine pony!

Mijn pony is namelijk net zo geweldig als een superdressuurpaard met superbloedlijnen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 14:04

cloris"]
[quote="marieketencate schreef:
Passend spreekwoord in de paardensport: doe wat je wil, gekletst wordt er toch!!


Yep, als het niet is omdat je op een pony rijdt is het wel omdat je een apart paard rijdt... het is nooit goed en veelal kift, maar ik heb bij ons op stal nog nooit iemand horen zeggen dat jij te groot voor je pony zou zijn Flair? en dat ben je toch ook niet?
[/quote]

Nou ja, ik heb weleens mensen gehad die vroegen of ik haar niet wilde verkopen... ik ben toch 18? Dan hoor je je pony toch te verkopen, en ik werd een beetje erg vreemd aangekeken toen ik zei dat ze nooit wegging Verward is dat vreemd dan? Ik vind van niet Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83 en 134 bezoekers