spullen gestolen......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

spullen gestolen......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 19:16

hey,

er worden regelmatig spullen van mij gestolen bij mijn verzorgshetjes.
de spullen liggen gewoon in een open schuur waar iedereen in kan en de eigenaren weten ook van niks.

kan ik nou hiervoor de politie ofzo inschakelen?? Verward
er is ondertussen van de week een zadel gestolen, en een tijdje terug een hoofdstel, shabrakje en nog wat kleine spulletjes........

word wel erg lastig nu moet k elke keer al me spullen en t overige zadel helemaal meeneme als k erheen ga maarja, beter dan dat het zometeen weg is.......

gr anne

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 19:28

Jeetje, ik zou het er toch maar met de eigenaar van de shetjes over hebben, misschien kan hij/zij voor een goede kast zorgen met een flink slot erop. Spulletjes voor de ponies zijn nou eenmaal niet goedkoop!

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 19:37

Ik zou een schuur nemen waarbij de deur op slot kan!
Enne, ik denk niet dat de politie hier iets tegen doet... hoogstens zeggen ze dat ze erop zullen letten Scheve mond
Gewoon met de eigenaar praten, das echt het beste hiervoor!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 19:41

nee, de politie doet hier niks aan. Het is namelijk je eigen fout dat je spullen niet achter slot en grendel zitten

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 19:42

Triest hoor......
Zelf heb ik het principe "wat van mij is, is van mij en daar heeft iedereen gewoon af te blijven, zelfs al ligt het voor hun neus".
Maar helaas werkt het niet (meer) zo.
De politie zal je waarschijnlijk niet verder kunnen helpen en zullen je vast het advies geven om zelf maatregelen te nemen.
Je zou een zadelkast met slot aan kunnen schaffen, of aan de stalhouder kunnen vragen of hij een afgesloten ruimte heeft waar je je spulletjes kunt bewaren.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:14

Idd zeer triest, ik begrijp niet dat mensen niet gewoon de moeite doen om het zelf te kopen Boos! Bij mij buren is laatst ook de trailer leeggehaald en je wil ook niet weten wat voor stomme kleine spulletjes ze dan meenemen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:43

Het is balen maar de politie en verzekering merken dit aan als het onbeheerd achterlaten van kostbaarheden. Je zult dus alles in een aflsuitbaren kast/ruimte moeten opbergen en bij sporen van braak kan de politie/verzekering iets doen.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 04:12

groot ketting slot kope en een enorm groot slot, allemaal vast leggen slot erop en dan niet vergeten de sleutel elke keer mee te nemen

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:53

koop zo'n grote kast met een heel groot slot, dan komen ze er toch zker niet in?

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:54

koop zo'n grote kast met een heel groot slot, dan komen ze er toch zker niet in?