Iemand ervaring met Action Coolpacks?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Iemand ervaring met Action Coolpacks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 21:06

Ik ga er morgen twee halen. Vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft. Ik ben nu altijd aan het afspoelen maar vind het zeker naar wedstrijden of bij zwellingen ofz o wel handig. Nou heeft Raak weinig last van zwellingen maar het is in nood handig. Toch?

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:42

Heey, die heb ik ook! Je bedoelt toch die dingen die je om de benen heen doet, en waar je coolpacks in kan doen?? Heel handig, ik heb er ook 2.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 21:46

Ja die bedoel ik.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:59

Nou, zoals ik al zei; heel erg handig. Op wedstrijden wel bewaren in een koelbox ofzo. Het is heel pijnlijk (van de kou) om de coolpacks er koud in te doen, maar verder; echt superdingen! Ik gebruik ze bijna niet meer, als je wilt mag je de mijne wel een keer lenen of gewoon een weekje ofzo bij je houden.
Heb je meteen een mooie smoes om eens een keer met Maraak over de veluwe te crossen!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 22:10

Oh daar heb ik geen smoes voor nodig hoor Carool. Ik wil ze snel hebben dus ik ga morgen even kijken bij hypo de veluwe. En die afspraak over de veluwe staat. Even kijken of Raakje goed blijft en dan komen we een keer langscrossen. Kunnen we met mijn snelheidsmeter spelen:)