ik heb weer een nieuwe smid nodig :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

ik heb weer een nieuwe smid nodig :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 07:38

smid1: 7 paarden bekapt, alle 7 kreupel
smid2: komt om 5 paarden te bekappen, maar zegt opeens dat hij maar tijd heeft voor 1. Zal 25 mei terugkomen, maar is nooit geweest

smid3: paard beslagen, maar zodanig dat alle ijzers er na 12 dagen onder weg zijn. De eerste dus al na 10 dagen, en het paard is nog kreupel ook. En een dag later: geen enkel ijzer meer onder het paard. Bovendien wil de smid pas na 5 dagen komen om het eerste ijzer er weer onder te slaan. Dit is toch niet normaal? Boos! Boos!
Ik ben gewoon bang dat als ik hem woensdag alle ijzers er weer onder laat slaan, dat het paard extra kreupel wordt als deze er ook weer met 10 dagen afliggen.
Ik zit gewoon in een dipje, wil het beste voor het paard, maar wil ook graag starten omdat ik nu eindelijk ijzers heb voor de laatste buitenwedtrijden. En ik moet weer op zoek naar een andere smid Boos! Boos!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 08:19

Het moet in de buurt van Groningen zijn

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 10:24

En als die hoefsmid er niet bij staat? Is ie dan niet gediplomeerd? Dan zou hij mij voorgelogen hebben, hij zou naar eigen zeggen in mei z'n diploma gehaald hebben Boos!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 16:37

ZEg Hillary6, wij mogen geen smid afkraken? Maar als alle ijzers er na 12 dagen onderweg liggen, dan mag ik toch wel zeggen dat deze man een enorme wanprestatie geleverd heeft.
Ik spreek het altijd netjes af, niet op het laatste moment, maar verwacht ook dat ik in noodgevallen snel geholpen wordt en dat het werk goed is. En dat is hier dus niet het geval.

Verder Hillary, het zou makkelijk zijn en leesbaarder als je gewoon typt, dus de woorden afmaakt, komma's gebruikt en punten zet. Ik kan het ook niet geheel volgen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers