voor hoeveel denk je dat deze pony naar amerika is

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

voor hoeveel denk je dat deze pony naar amerika is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 13:10

hihi ff een vraagje hoor, voor hoeveel d enk je dat deze pony van ons naar amerika is verkocht????? ze is verkocht als hunter, soort cross hier maar dan lager ( nooit hoger dan iets van 50 cm voor pony's haha)
dit is FAYE,
n.r.p.s (Oosterveld's marzas ox X Gashmiron ox) 1.47 m hoog, 5 jaar oud, merrie, schimmel.
Ik startte haar L1 dressuur ,M springen.
geen gebreken, 100 % (rontgenologisch) goedgekeurd. gaat woensdag op transport.
gok maar.......................!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0NAAAAIgSpNujOkdKI3xc2R3wbvaKPGe24cfdS72b3Uiz8TrepDJ!bpJn*Nmg*Uk50P!4lqJ4wzuY4nmVEWnuxg/(faye).jpg[/img]

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door koetje op 02-09-02 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 13:17

jah deze is ook gefokt door westerveld in aalten, heey dat is leuk !!!
wat is de moeder van jouw paard?? van deze is het margeret.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 18:59

nee die mensen hebben onze pony "ontdekt" ze had de perfecte gangen voor een hunter, dus met weinig knieactie, daar schijnen amerikanen niet zo van te houden, terwijl ene fries dat wel heeft en die zijn daar ook gewild!
ze hadden eigelijk meer interesse in mijn palomino paardje, ze houden van aparte kleuren , maar hij was te heet voor die meisjes. dus hij viel af, haha ja faye kan het ook wel hoor, maar daar komen ze dan nog wel acher, ze is nu zowieso al een maand of wat niet bereden.
amerikanen en mexikanen en al dat buitenlandse volk schijnt de sportpaarden hier beter te vinden

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 21:54

nee daarom moest ze eerst gemeten worden voordat ze gekeurd zou worden, want als ze hoger was als 1.48 ging het niet door. maar ze was 1.47 (ik denk dat ze er toch wel uitgaat want ze is nog maar 5, maar daar komen die amerikanen later wel achter) ze oogt iniedergeval wel als een E pony. en op concours vragen ze me altijd of ik niet een e pony heb haha.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 17:18

nou wij hebben haar verkocht omdat we er toch te groot voor werden, ik kon er nog wel verder mee komen dit laatste jaar, maar zeker nu is zo zo goed verkocht dat kom je niet elke dag tegen hoor van die mafkezen haha!! maar die meisjes waren wel goed voor de pony, en aardig, mar ze kwamen een beetje verwend en arogant over maarjah zo zijn ze daar schijnbaar. maar de pony krijgt het daar heus wel goed, en ik heb een nieuw paard waar ik weer veel lol mee heb.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Delaja, maessie, xSCWx en 179 bezoekers