mountainhorse laarzen garantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

mountainhorse laarzen garantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 21:03

Mn laarzen van moutainhorse zijn kapot. Het is (JAWEL!!!) de rits. Ik heb de zoek functie al gebruikt maar ik heb alleen gevonden dat ze (mountainhorse) garantie geven maar niet wanneer die verloopt enz. Ik heb ze nu net 9 maanden. Weet iemand hier meer van? Wat het adres is van die mountainhorse fabriek ofzo? (of iig een site, die kon ik ook al niet vinden op internet). Vallen ze eigenlijk wel in de garantie?
Ik ben dr zo wild vangeworden toen ik het net zag!!! Extreme duivel Mijn mooie laarsjes....Ze zaten zo fijn.... Huilen

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:11

Ik ken iemand die had het na 3 maanden al. Ik weet niet hoe het afgelopen is, ze heeft ze net als mijn laarzen ingeleverd bij Divoza voor garantie. Ik heb ze ook nog niet terug (het gaat bij mij om Petrie, ben ze al 6 weken kwijt)

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:12

je moet even terug gaan naar de winkel waar je ze hebt gekocht. zij sturen ze terug naar de fabriek en maken ze, of bieden je nieuwe aan Lachen .

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:10

Da's balen..... Boos!
Voordat je het mankement bij de fabriek meldt, dien je eigenlijk eerst terug te gaan naar het bedrijf wat de laarzen aan je verkocht heeft.
Als er nog garantie op zit, dan sturen ze de laarzen waarschijnlijk terug naar de fabriek, of ze zullen de rits zelf vervangen.
Naar de fabrikant gaan heeft pas zin als het bedrijf waar je de laarzen gekocht hebt, je klacht niet serieus neemt of niet goed oplost.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:13

Ik heb precies dezelfde laarzen met hetzelfde euvel!

gillian

Berichten: 4417
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:52

op de rits geven ze al geen garantie meer Boos!
ik koop nooit meer schoenen/laarzen van mountain horse, loopt geweldig maar bagger kwaliteit vind ik.
toedeledoki
gillian

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 14:11

ik heb de tehrmo laars ervan. En ze zitten heerlijk. Maar ik heb nog geen problemen met de rits gehad. Maar ik dacht dat er ook geen garantioe op de rits zat? Maar anders kun je dat beter in de winkel navragen waar je hem hebt gehaald.

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 14:48

Even met het bonnetje terug naar de winkel , of even belle met de winkel ?

Verbaast me niks trouwens , ik had de stoere Mountain-horse laarzen meebesteld met m'n winterdeken bij Divoza , omdat ze supermooi & fijn leken Lachen

Ik schrok me rot toen ik de doos openmaakte , wat een baggerkwaliteit is dat zeg , puur slecht , echt troep !!! Misselijk

Leek wel karton , al scheurtjes erin , keihard....heel vies kleurtje...leek totaal niet op de foto's...... echt paasei , excuseer .

Zeker voor die prijs belachelijk slechte kwaliteit.
Of ik had toevallig een erg slecht paar...maar voor 20 euro zou ik ze nog niet kopen !

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 19:08

Mocht er nou geen garantie opzitten, kan je ze misschien bij de plaatselijke schoenmaker of leertiek laten repareren. Is waarschijnlijk sneller dan ze helemaal op te laten sturen.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 20:29

Heb naar de winkel gebeld waar ik ze gekocht heb. Die gaan contact opnemen met de fabriek hoe het zit met garantie. Ik moet dinsdag weer bellen want dan kunnen ze pas meer vertellen. (Wat doen die lui daar zoal?! Boos! ) Als ze niet naar die fabriek gerepareerd kunnen worden (mijn hoop zakt al, zucht) dan laat ik ze gewoon daar maken.

Pmarena, ik vond ze toch echt super lopen (zaten meteen goed) en ze zagen dr mooi uit. Maar net wat Gillian zegt, de kwaliteit he.... Scheve mond

Heb vandaag mn suede chaps weer aangehad, met mn nike schoenen eronder (fout,fout maar heb geen schoen met hak) en dat was behoorlijk afzien! Baggeren door de modder en het natte gras met doorweekte sokken om je paardje uit de wei te halen.... }>

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:02

Eerlijk gezegd zou ik ze lekker bij de schoenmaker laten maken. Je moet het dan natuurlijk zelf betalen maar het is dezelfde dag gemaakt en goed ook! Ik vond het wel duur, geloof 25 euro, maar ben blij dat ik dat heb gedaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:02

idd super fijn maar klote kwaliteit. bij iedereen gaat die rits stuk en rara waarom geven ze daar geen garantie op? omdat ze zelf ook wel weten dat het bagger is!!

X yvone