*Foto-update* Bungalow Boschhoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Bungalow Boschhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:06

Bolle schreef:
Ik ga komend weekend een lang weekend naar de Boschhoeve in Soerendonk, we hebben daar een bungalowtje gehuurd.
Heeft iemand al eerder zo'n bungalowtje gehuurd en was er een beetje luxe? Verward
Hebben ze daar ook een beetje leuke paarden om een buitenrit te maken?


JAAAA!!!! Ik heb daar ook twee keer een week gelogeerd in de manege accomodatie!

Ik kan je een paard aanraden als peer hem nog heeft: Komiek!!! Echt een superpaard! Ik had hem bijna gekocht, het is dat hij 6000 piekkies kosste en een luchtzuiger was, anders had hij mee naar huis gegaan!

Echt een heerlijk paard om op te rijden en mee te springen! Maar huur hem dan constant als je er bent, anders zet hij hem ook bij anderen in en moet je dus maar iedere keer afwachten of hij nog fit is!

Groetjes.. Haha!


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:35

NaVy! schreef:
(er stond geen paard zonder rotstraal)


Humm, jah.. Peer is inderdaad niet echt goed voor zijn beestjes.. Maar dat is op erg weinig plekken wel het geval.. Het schijnt bij van Loon in kaatsheuvel ook zo erg te zijn..

Maar Komiek heeft mijn hart gestolen, ik hoop eigenlijk dat hij daar al weg is.. Zoniet huur hem dat weekeind, het is een superpaard!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:12

Ohh, wat een leuke foto's van Komiek.. Ik ben echt verliefd geweest op dat paard.. Fijn om te zien dat hij er nog wel goed uitziet.. Haha! Lief wassie he? En zo braaf met rijden.. Haha!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:10

Bolle schreef:
Leuk verhaaltje over Komiek.....

Stond naast mij iemand te kijken die op hem zou gaan rijden en die vertelde dat Komiek bij hem altijd bokte als hij hem in de galop liet aanspringen.


Joh, dat paard doet geen vlieg kwaad..

Ik heb het zelfs meegemaakt dat we op de heide waren en dat ik hem inhield terwijl de rest van de groep weg gallopeerde.. Hij heeft alleen maar gehinnikt en bleef keurig bij me.. Ik heb hem toen in een handgallop naar de rest gereden.. Ik moest wachten op een meisje met een kleine pony die niet zo hard liep..

Je kan me dus alles wijsmaken, behalve dat dat paard bokt.. Heeft ie in de week dat ik hem gereden heb geen 1 keer gedaan..!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 127 bezoekers