Obelink...tenten en ruitersport?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Obelink...tenten en ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 11:49

Omdat ik af en toe graag bi jde Vrijbuiter in Roden mag kijken is mij verteld dat Obelink ook wel leuk is voor een keer. Echter, het is ver weg, het assortiment op campinggebied is slordig maar wel goedkoop. Ze verkopen ook ruitersportartikelen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Goedkoop, goede kwaliteit? enz

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:40

ik ben al heel vaak bij Obelink geweest, maar dat was al lang geleden. Toen hadden ze geen paardenspul, maar als ze dat nu wel hebben, dan ga ik echt wel een x! Dus ik ben ook heeeeel benieuwd! Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:45

Ruitersportspullen bij Obelink? Mijn ouders komen daar regelmatig voor kampeerspullen, maar over ruitersportartikelen heb ik ze nooit gehoord. Misschien eens op de site kijken?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:19

Ze hebben er wel wat maar niet veel hoor!
Ik ben er toevallig vorig jaar geweest maar het is niet echt de moeite waard.
Heb er een cap gekocht en deze was wel goedkoop maar ook de kwaliteit was niet denderend.

Ach als je er toch bent is het wel leuk, maar ik zou er niet speciaal naar toegaan want het bedraagt misschien 10 vierkante meter.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:36

ik heb er ook nog nooit van gehoord.Mijn ouders gaan wel altijd om camping spullen te kopen en die hebben altijd veel plezier van hun spullen

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:05

Nou daar hebben ze het schijnbaar nu wel Haha!

Bij de Witt (of met 1 t??) Hebben ze ook ruitersport artikelen..al was het een tijd geleden dat ik daar was is ong hetzelfde als obelink Haha!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:20

kaj schreef:
Ze hebben er wel wat maar niet veel hoor!
Ik ben er toevallig vorig jaar geweest maar het is niet echt de moeite waard.
Heb er een cap gekocht en deze was wel goedkoop maar ook de kwaliteit was niet denderend.

Ach als je er toch bent is het wel leuk, maar ik zou er niet speciaal naar toegaan want het bedraagt misschien 10 vierkante meter.


idd, ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest, maar het stelt niet echt veel voor, het ligt er ook heel slordig bij en het is wel weinig. Maar de halsters waren ook wel goedkoop, van harry's horse. Daar hebben ze het grootste deel ook van geloof ik.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 07:39

aha, dat de tenten e.d. slordig erbij liggen heb ik ook al gehoord. Dus de hele winkel is een beetje slordig?
Tja, ik ken dus mensen uit Arnhem die naar Roden komen om bij de Vrijbuiter hun campingspullen te kopen en niet naar Obelink gaan vanwege het slordige

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:30

waar zit die winkel van obelink?