horses of the dutch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 21:48

Hallo, kreeg ik me toch een raar mailtje van die van horses of the dutch. Zoals de meesten inmiddels weten, heb ik een eigen site en staan er enkele pony's te koop. Het is gewoon dat ik wegens aanfok een stuk of 2 a 3 pony's weg moet doen, want het worden er anders teveel. Doordat ik niet perse die of die weg moet hebben, plaats ik een algemene advertentie, dan zie ik wel welke pony er gezocht wordt en of ik die heb en of ik die ook weg wil doen. krijg ik een mailtje dat mijn advertenties verwijderd zijn, omdat het alleen voor particulieren is?! en dat bedrijven andere advertenties kunnen plaatsen. Ik mocht willen dat ik een fulltime bedrijf in pony's had, maar helaas ik studeer gewoon en al mijn vrije tijd breng ik bij mijn schatten door. ik was stomverbaasd en vond het onterecht. Als je nou al die handelaren neemt, die plaatsen van die poeslieve advertenties alsof ze particulieren zijn, daar wordt niets aan gedaan. En ik als doodgewone ponykliefhebber die rond moet komen van mijn studiebeurs, krantenwijk en bijbaantjes wordt beschuldigd een bedrijf te zijn en advertenties te plaatsen die voor particulieren zijn!?
Wat vinden jullie daarvan?!
ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 22:00

In de advertentie stond gewoon dat er enkele shetland/appaloosapony's te koop waren in diverse kleuren, leeftijden etc.
Ik moet er gewoon een paar verkopen, omdat het er teveel worden en heb niet echt voorkeur. natuurlijk wel een paar die ik liever zelf houdt. Maar zo'n advertentie trekt meer aandacht, is algemener dan dat ik 1 specifieke pony te koop zet.
De site heb ik trouwens niet zelf gemaakt, maar de vriend van mijn zus, die is werkzaam in webproductions, vandaar dat ie er zo professioneel uitziet. Was ik nog zo trots op mijn eigen site, krijg je dit....
Wat een gedoe! Moet ik dan 10 advertenties achter elkaar zetten van elke pony 1 ?! Daar hebben ze schijnbaar geen moeite mee!
Groetjes een iets wat gefrustreerde Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 12:24

Bedankt voor jullie reacties, meningen en eigen ervaringen.
Ik heb ze een mailtje terug gestuurd, dat ik nogal verontwaardigd was over hun bericht.
En ga zo maar door!
Ik was namelijk best pissig, omdat ze de echte handelaren gewoon hun gang laten gaan.
Inmiddels heb ik een mailtje terug, met hun EXCUSES! Dat ze het niet wisten, omdat de site er zo prefessioneel uitzag als die van een bedrijf. Eigenlijk een complimentje. Maar ja het is dan ook arvid's werk (vriend van mijn zus) dus het moest wel mooi uitzien.
En dat ik weer gewoon advertenties kon plaatsen en dat ze deze dit keer niet zouden weg halen. Ook nog waar ik de regels voor het plaatsen van advertenties kon vinden.
Ik kom zowiezo alleen op horses voor advertenties te lezen en te plaatsen, voor mezelf maar ook veel voor anderen.
P.S. Nog steeds op zoek naar een paardemaat Tinker voor mij vriendin en weigenootje!
groetjes Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Gittta en 2 bezoekers