Tongtwister ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Tongtwister ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 17:43

Ik denk erover om voor van de winter als Rena waarschijnlijk vaker op stal staat , een tong-twister van de paardendrogist te kopen :

Afbeelding

Met 2 lick-its erin.

Hebben jullie hier al ervaringen mee , is het een beetje een stevig ding , dat die lick-its er niet elke keer uit donderen ofzo , en werkt het niet frustrerend voor sommige paarden omdat hij te makkelijk wegdraait ofzo ?

Graag jullie ervaringen ermee ! Lachen

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:17

Ik heb er eentje gekocht vorig jaar, de vullingen blijven er goed in, en Bouke vondt het erg interessant. Alleen toen zaten er nog likits in op basis van melasse en die smolten met warmer weer, en Bouke ging er tegen aan schuren en zat dus onder de plak! Nu heb ik die op de foto staan, ze ruiken erg lekker dus zodra het stalseizoen weer begint gaan we nog eens testen. Maar het ding zelf is gewoon netjes stevig, alleen of hij echt draait door het likken? Maar Bouk vondt het wel interresant.

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 09:16

Ik heb zelf geen ervaring met de tongtwister maar wel met de gewone likits! De paarden bij ons op stal vinden er helemaal niets aan en het ergste van alles is dat er wespen op af komen! Nee voor mij geen likits meer!

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 12:29

Bedankt !

Ik vind ze er ook niet zo smakelijk uitzien eigenlijk , die oude zagen er beter uit.
Ik denk dat ik het toch maar gewoon probeer Lachen

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:17

De nieuwe zijn erg vast en dus stukken beter als de oude enne ze smaken best lekker! Bloos Heb stiekum ff een likje genomen! Haha!