wedstrijdjasje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 22:04

hoi,
aangezien ik binnenkort weer ga starten met wedstrijd rijden moet ik een nieuw jasje.
weet iemand wat een goed merk is?(en de ongeveere prijs ervan?)
er zei laats iemand tegen mij dat er ook verschil was met voering vandressuur en spring.

xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:15

Mooie jasjes zijn er gemoeg hoor. Pikeur heeft mooie jasjes en Eurostarr ook. Het is vooral een beetje wat je er voor over hebt. Kijk maar eventjes bij Divoza, dat geeft al een aardig beeld.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:27

Om te springen kun je misschien beter een jasje nemen dat wat ruimer valt, dressuurmodellen zijn vaak wat meer aansluitend aan je lichaam.
Ga je eigenlijk dressuren of springen ?
Op de website van Divoza staan inderdaad veel verschillende modellen, daar kun je eens een kijkje nemen.
Met Eurostar heb ik zowel goede als slechte ervaringen.
M'n zwarte jasje is perfect, ik had ook een donkerblauwe (ander model) dat zgn. in de wasmachine kon.
Daarvan is de voering zeker 5 cm. gekrompen, ondanks dat ik me aan het wasvoorschrift heb gehouden.
Na veel over en weer gezeur is het uiteindelijk toch nog vergoed.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 11:21

Ik zou gaan passen in de winkel, want sommige jasjes vallen bij andere personen heel mooi en bij anderen juist weer niet. Ik zou dus gewoon gaan passen en kijken of je een lang model of een kort model nodig hebt.