graag jullie mening....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gelderfan

Berichten: 101
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: kerkrade

graag jullie mening....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 14:53

Ik heb voor een aantal jaren, de fokker van mijn paard een brief geschreven waarin ik gevraagd heb, hoe mijn paard als klein veulending was en of hij misschien foto's had.
Nou heb ik nooit een reactie gekregen op mijn brief. Ik heb net toevalligerwijze het telefoonnummer van deze mijnheer gevonden en vraag me af of het onbeleefd is daar nog eens heen te bellen om nog eens te vragen. Het is ondertussen al minstens 6 jaar geleden dat ik die brief geschreven heb, maar hij had er blijkbaar geen zin in om enig contact te hebben.

Zou ik toch nog eens bellen of zou het gewoon geen zin hebben?

groetjes Astrid

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 14:55

Gewoon bellen! Het ergste dat je kan overkomen is dat hij het neit waardeert en boos wordt...nou ja dat overleef je ook wel!

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 14:57

ik zou gewoon bellen.... misschien wilt hij je graag helpen en vind ie het fijn om te horen hoe het gaat met het paardje.... en zo niet dan merk je dat wel Lachen nee heb je en ja kun je krijgen Lachen succes

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 14:58

Niet geschoten is altijd mis.
Gewoon doen, hij zal je heus niet opeten door de telefoon.

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 15:55

ik zou ook gewoon bellen....
misschien vind hij het wel hardstikke leuk dat je belt...
enne... neej heb je en jah kun je altijd krijgen...
gewoon doen!!!
KuZzZ esy

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 15:57

Gewoon bellen! Het zou mij leuk lijken als de eigenaren van de paarden die ik gefokt heb en uit het oog verloren ben eens zouden bellen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 16:05

Ik zou gewoon bellen hoor. Dat heb ik met de fokker van Imker ook gedaan. Die snapte het niet, omdat de vorige eigenaresse had gezegd dat hij voor AAALLTIJD bij haar mocht blijven. En toen verkocht ze hem dus aan mij. De fokker was erg enthousiast en zij is zelfs nog bij mij geweest om naar hem te komen kijken.
Het kan dus erg leuk zijn!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 16:13

gewoon bellen je mag toch weten hoe je paard er vroeger uit zag?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 16:28

Gewoon doen, als hij er niet van gediend is zegt hij het wel, en dan laat je 'm verder gewoon met rust.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 16:36

IDD gewoon bellen, je hoort het vanzelf, wij hadden eerst een pony'tje zonder papier maar waar het ras wel van bekend was en de fokker wist haar vader en moeder ook wel. dat was omdat we er een veulentje uit wilde fokken, maar de fokker was inmiddes overlede toenik had gebeld. en van mijn andere pony die ik nu (nog) heb, heb ik eerst geschreven en geen reactie gehad, toen heb ik later gewoon gebeld, en ze waren heel aardig aan de telefoon, en hebben me heel wat leuke foto's gestuurd van mijn pony als veulen. en later stond k met hem in de paardenkrant en toen mailde zijn opfokker hem, die hebben hem gehad tot hij 3 was. het was de bedoeling hem op te laten gaan voor de hengstenkeuring maar hij was veel te vervelend was geen land met hem te bezeilen, hij ging gewoon liggen als het hem niet intreseerde of hem niet aanstond haha. het is maar goed dat ik dat allemaal te weten ben gekomen, daardoor ben ik heel wat probleempjes voorbijgegaan.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 16:43

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen.
Misschien is de brief nooit aangekomen (dat kan ook nog wel eens gebeuren)
En je weet het nooit, dus gewoon proberen Knipoog