Zijn jullie 'independent women'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Zijn jullie 'independent women'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:50

Ik ben zelf nog grootgebracht met kreten als: 'Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid', misschien kennen jullie ze nog wel. Ik ben er zelf ook altijd behoorlijk fel op geweest dat ik mezelf wel moest kunnen bedruipen. Financieel afhankelijk zijn van je partner is 'not done'. Een slimme meid dopt haar eigen boontjes.
Verleden jaar had ik het allemaal zo netjes geregeld: een andere auto, een goede trailer en een relaxtere job voor 30 uur. Maar met de diefstal van de auto kwam ik er dus achter dat ik zulke klappen maar moeilijk op kan vangen in mijn eentje.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Ben je financieel onafhankelijk en bedruip je jezelf of heb je er geen enkele moeite mee dat je partner bijdraagt aan je paard of andere dingen die je leuk vind [en wie helpt me van dat sluimerende schuldgevoel af Knipoog ]?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:40

Ik ben altijd kostwinner geweest met een zeer royaal inkomen. Het probleem zit'm helemaal bij mij tussen mijn oren hoor. Mijn man vind het allemaal maar belachelijk en van hem hoor ik hetzelfde verhaal als dat Opala hier heel mooi verwoord.
ik denk dat ik een beetje te veel misplaatste feministische stuiptrekkingen heb meegekregen. Misschien heb ik last van mijn ego [dat zal het wel zijn]. Hoog tijd om me daar van los te maken dus Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj en 38 bezoekers