Manege in Rijswijk (ZH) of omgeving

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Manege in Rijswijk (ZH) of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 15:18

Hoi,

Ik ben voor mijn 9-jarig nichtje op zoek naar een goede manege in Rijswijk (bij Den Haag) of omgeving waar ze zelfstandig leert rijden. Welke kunnen jullie aanbevelen? Ik heb al een hele lijst van het internet afgeplukt, maar wil graag jullie ervaringen horen! Pling

Groetjes,


Sonja


Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 22:17

Mijn nichtje rijdt op dit moment bij manege Voortstede, ze woont daar ook in de buurt.... We zijn er alleen niet echt over te spreken. Zelf had ik gezien dat er richting Wateringen nog wat maneges zitten, ken je daar misschien iets Manzano?
Ik moet zeggen dat het toch wel heel moeilijk is een goede manege te vinden, gelukkig heb ik wat dat betreft wel geluk.....Maar ja ik woon in Breda Haha!

Sonja

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 10:08

Ik ga ook zeker eerst op een paar maneges kijken, maar het is wel fijn als je vantevoren al weet waar je zeker moet gaan kijken!


Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 10:58

Da' een beetje het probleem....Mijn zus heeft geen rijbewijs dus moet het met de fiets of OV te doen zijn. Vandaar dat we een beetje aan Wateringen / Delft zaten te denken.....

Sonja

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 22:45

Dank je wel Linda! Die zal ik zeker meepakken. Ik heb afgesproken volgende week zaterdag een rondje maneges te gaan doen. Verslag volgt na volgend weekend *LOL*


Sonja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eelmo, Foreverkliek, LouLouB, NewChapter, YandexBot en 115 bezoekers