3 weken een paard ztil laten staan!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 14:05

Ranita heeft de afgelopen drie weken ook stil gestaan. Ik deed vakantiewerk en zou haar dus alleen af en toe 's avonds even snel snel kunnen doen. Dus heb ik ervoor gekozen om haar drie weken vakantie te geven en dan vanaf maandag weer rustig aan tebeginnen. De eigenaren (ook al vrij oud) mennen er hel af en toe mee (hooguit 1 x per week). En verder staat ze ook alleen maar op het land. Hier is naar mijn idee niets mis mee, zolang ze gewoon op het land komt en er wel op haar gelet wordt mag ze toch ook wel eens vakntie. Daar komt in mijn geval ij dat ze de laatste tijd alleen maar dwarser werd, en dat even rust haar misschien wel even goed doet (misschien ook juist niet, maar goed).
Ik vind je verhaal een beetje vaag!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:02

Idd snap ik niet (als het paard redelijk opgevoed is) waarom iemand zonder verstand van paarden hem niet buiten zou kunnen zetten. Mijn kleine zusje (9 jaar) zet (wel alsik er bij ben, maar toch) Tiko ook buiten en haalt hem weer uit de wei. Zonder dat ze enig verstandvan paarden heeft.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Veldbloem en 86 bezoekers