Bulten van de singel ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Bulten van de singel ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 10:03

Ik heb woensdag zo'n 3 uur met Guinness gereden, niets aan het handje, leek absoluut geen last te hebben van zadel of singel, liep als een zonnetje zeg maar.
Gisteravond zag ik ineens 2 dikke bulten onder haar buik zitten, precies naast elkaar en op de plek waar de singel zit, ze heeft er geen last van bij het lopen en voelt zich ook niet ziek ofzo, het is wel pijnlijk en warm als ik eraan kom. Het moet haast wel van de singel gekomen zijn, al vind ik het wel raar dat ze tijdens het rijden geen last heeft gehad.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt, zou ik een bontje ofzo om de singel moeten doen ??

Alvaron

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:04

Ja hoor, dat kan heel goed. Wij hadden 't met de koerspaarden regelmatig. Daar worden elastieke singels gebruikt en voor lichte zadeltjes zijn die dus ook nog eens vrij smal. Gevolg, drukkingen. 't beste kun je nu koelen en even een paar dagen geen singel gebruiken (dus alleen maar zonder zadel rijden?) En verder kun je in het vervolg inderdaad 't beste een singelbontje gebruiken.

Misschien nog een tip, als je hebt aangesingeld, vraag dan even een voetje voor en strek 't been even naar voren. Als de huid dan in rimpels mocht zitten onder de singel, dan trekt die op dat moment glad.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:22

Mischien helpt een neoprene singel ook wel. Die zijn lekker zacht, nadeel is wel dat ze sneller eronder zweten.