Overschrijvingen op naam bij het stamboek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:31

Bij het KWPN is het overschrijven op naam gratis Knipoog maar als je nog niet lid bent van het KWPN moet je net als bij alle andere stamboeken lidmaatschap betalen. Haha! Zie ook op www.kwpn.nl

Aanvulling: Op het KWPN papier wordt ook de nieuwe eigenaar vermeld, de fokker bij het paard z'n naam in de buurt en de naam van de nieuwe eigenaar ergens ander op het papier. Dit geldt overigens ook voor het NRPS (is alleen niet gratis op naam).

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:04

Het lidmaatschap bestaat uit een abonnement op In de Strengen, dat is waar je namelijk voor betaald. Haha! Volgens mij kan je dit lidmaatschap na één jaar weer opzeggen.
Ik lees het blad meestal van voor naar achter en weer terug Tong uitsteken en vaak pak ik oude bladen weer uit de kast om iets terug te vinden. Met name de indexen van de dekhengsten en de uitslagen van merrietesten vind ik wel interessant! Kwijl Ik ben er in ieder geval wel blij mee, met het lidmaatschap, zo blijf je nog een beetje op de hoogte!

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:29

NRPS heeft ook een site kijk eens op:

http://www.nrps.nl/tarievenlijst.html

Daar staan de tarieven van het NRPS. Als je contributie betaald krijg je eens per maand een blad dat heet NRPS nieuws met de laatste uitslagen van de keuringen enzo. Lachen

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker en 34 bezoekers