Eric Laarakker / Equiral blends

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Eric Laarakker / Equiral blends

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 10:16

Wie is er geweest en wat zijn jullie ervaringen? Ben heel benieuwd.
Ben namelijk voor de 1e keer geweest maar weet het niet precies wat ik er van moet denken. Mijn paard kan alleen behandeld worden met hele zware medicijnen met heel veel bijwerkingen en daarom ben ik daarheen gegaan. Die troep kan altijd nog. Het is wel zo dat wat er is geconstateerd in het begin stadium is, zou ook nog vanzelf weg kunnen gaan. Dat zeggen ze in Utrecht, maar mijn eigen DA heeft het nog nooit meegemaakt dus weet niet wat te doen. Eric zelf ook niet, maar Steffie die er werkt wel. Maargoed ik probeer eerst dit maar met die leggerantenne is dat nou echt????? Ik begrijp ook wel dat ze niet iedereen kunnen helpen, net als alle overige artsen. En hoe zit dat met dat voer doormeten, is dat nou waar, ik heb het zelf wel gevoeld maar snap het gewoon niet..............dan denk ik ben ik nou stom bezig of niet hoewel wat uit het onderzoek kwam klopte precies met wat ik dacht dus weer twijfels van zou het ''echt'' zijn en waarom zegt mijn eigen DA dat dan niet. Nou alvast bedankt voor de verduidelijking. Groetjes Verward

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:29

Wat heeft je paard dan?
Ik hoor goede en slechte verhalen van Laarakkers, zelf ben ik nooit geweest bij hem. De leggerantenne zal best wel werken, maar of Laarakkers hem goed gebruikt weet ik niet.
In hoeverre wijkt het verhaal van Laarakkers af van die van Utrecht?

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:41

Hoi ik ben zelf bij eric laarakker geweest{ik ben eigenlijk nog onder behandeling}en de eerste keer had ik ook zoiets van he?!!maar mijn paard is er heel erg bij geholpen, ze wisten bij de reguliere artsen niet wat het was en uiteindelijk werd hij afgeschreven als rijpaard!
Nu ben ik gister weer voor het eerst sinds een half jaar op hem gaan zitten en het gaat echt heel goed met hem...hij is een stuk rustiger sinds hij daar komt en het voer is voor hem ook uitgetest en dat voer ik hem bij, of het helpt weet ik niet maar alles bij elkaar heb ik toch een behoorlijke vooruit gang geboekt.
hun helpen jou, maar als ze je niet kunnen helpen zullen ze je dat ook zeggen, ze gaan niet door!
en je moet er wel achter staan, als ze jou dingen vertellen die je moet doen ook al klinkt het vreemd gewoon doen...
Ik weet niet wat jou paardje mankeerd maar je merkt snel genoeg verandering als je daar geweest bent, ik merkt het na de 2/3 keer..

Succes en ik hoop dat het goed komt met je paardje

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

ze heeft iets aan de darmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 14:02

Hun verhaal wijkt niet af van Utrecht, ze zeggen zelfs dat ik moet doen wat ze in Utrecht zeggen en er niet tegenin moet gaan dus das positief. Verder is het advies van Utrecht om nu nog niet te behandelen dus dacht ik ik doe dit in de tussentijd. Ik moet over 8 weken terug om alle onderzoeken te herhalen en dan kunnen ze zien hoe het verloopt > minder of erger dus.
Ze heeft dus iets aan de darmen > zijn aangetast waardoor de hele stofwisseling niet meer klopt en ze dus niet fit is, buikpijn heeft en nu al 2x ernstige koliek. Afijn waarschijnlijk zijn ze achter de oorzaak maar het is heel moeilijk te behandelen en het vreemde is dat het ook vanzelf over kan gaan. Het is zeldzaam en de DA thuis heeft het ook nog nooit behandeld.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 14:28

eric is zeker een goede. zoals bij veel gewoone artsen zeggen ook paarden artsen dat alternative of ja ander soort artsen niet goed zijn. Ik zou wel op eric vertrouwen.