Waar zouden jullie voor kiezen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 13:26

als je een merrie had, zouden jullie haar laten dekken? of is het een leuker idee om bv. een welsh a of een dartmoor of een shet erbij te kopen

zou echt niet zo kunnen kiezen hoor Verward


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:12

ik heb nu verschillende oppas baantjes, verdient niet zoveel, (gelukkig hoef ik over 2 jaar niks te betalen) maar als ik 17 ben wil ik mn merrie laten dekken(hihi kom ik thuis met een hengst, leuk dekken Pling) maar ben al lang gek van dartmoortjes exmoortjes shetties welshjes, was dus benieuwd wat jullie keus zou zijn *LOL*
(ik spaar dus voor t dekken Pling)

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:28

ik zit nu ook (probeer) alles op een rijtje te zetten voor 1 paard alleen, die voor mn zusje, zodat mn ouders dat kunnen bekijken. zou dat niet doorgaan dan is er een idee dat ze het veulen krijgt. veulen verkopen is ook een optie, veulen houden en als 'gezinpaard' opvoeden is een derde optie.
ik zou er eventueel een ponytje bij willen omdat ik daar al langer gek van ben, gewoon een knuffelpony en die laten rijden door een kleiner iemand, maar die ik zelf kan borstelen enzo.
(veulen bijkopen doe ik dan waarschijnlijk niet.. het is idd leuker als het van je eigen pony komt en die kan dan helemaal aan je wennen)

Maar ja eerst zien hoe het loopt Lachen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 14:49

wat zielig!! hm nou ik denk dat het wordt of verkocht of niet maar de slacht noway.

ik moet eerst mn ouders overhalen *LOL* maarik weet er niks ook niet wat er gaat gebeuren was benieuwd naar wat jullie deden/zouden doen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, lovelynutia, Lynn_Nikita, xHaithi en 23 bezoekers