laarsbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

laarsbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 18:14

Ja weet niet hoe die dingen heten,
maar je gebruikt ze om je laarzen tegen je sporen te beschermen.
Is het aan te raden ze te gebruiken als je leren laarzen hebt en zitten er ook evt nadelen aan (behalve dat het er niet zo mooi uitziet)??

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 19:07

ik heb ze ook. Je moet er wel rekening mee houden dat het wel strakker word rond je hak, dus als je nu al strakke sporen hebt moet je daar rekening mee houden. Verder denk ik dat je ze net zo goed zelf kan maken. Het is net een doorgeknipt rubbertje, wat bijv. soms ook rondom snoeren zit. Maar verder is het zeker handig, want het beschermt je laarzen idd goed.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 19:47

Ze gaan wel snel los. Als ze eenmaal op je laarzen zitten heb je er geen last van, maar zolang je je sporen nog niet om hebt...

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:02

Ja das ook waar, want er zit geen uitsparing in voor het stukje van de eigenlijke spoor en daar kan het rubber er dus niet omheen, waardoor hij er snel afgaat. (klinkt vaag, hopelijk snap je wat ik bedoel)

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:26

Ik zweer erbij. Ik heb sporen van argentaan en op de een of andere manier geven die goudkleurig af op de hak van je laars, ik draag die sporen wel altijd, maar die vlekken op m'n laarzen hoeft van mij niet zo nodig. Als je sporen er te strak mee zitten kun je ze een klein stukje uitbuigen, heb ik ook moeten doen, ging heel simpel. Zelfs met die zware Sprenger sporen kreeg ik ze met m'n blote handen nog een stukje wijder, zoveel hoeft het niet te zijn tenslotte. Het scheelt ook een stuk tegen het afzakken, hoef je je riempjes niet zo strak te doen, vind ik namelijk niet lekker zitten.