welke rijlaarzen voor de winter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

welke rijlaarzen voor de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 21:41

Mijn dochter van 11 jaar moet het komende seizoen weer aan de nieuwe laarzen. Ik zit te twijfelen over thermoboots. Je gebruikt ze maar een paar maanden maar rubberen rijlaarzen zijn weer te koud.
Welke bevallen jullie goed?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:38

ik heb ze allebij :d
haha ik heb voor de zomer chaps en rubberen rijlaarzen (van aigle,zitten erg lekker :d)
en voor de winter heb ik thermoboots die echt heelijk warm zijn.
maar ik geloof dat leren laarzen in de winter ook lekker warm zijn en in de zomer juist ook goed,maarja ben je ook al heel wat meer geld kwijt he.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:43

ik heb zelf altijd wel thermoboots gehad maar er zijn wel nadelen aan verbonden...
zo is er iemand op de manege in nederhorst den berg zwaar verongelukt door die dingen omdat ze is blijven haken met dr voeten in de beugels
(die dingen zijn vrij breed)
maar ze zijn idd lekker warm!!!!
lerenlaarzen voor iemand die 11 is is een beetje zonde.. dr voet groeit nog.. dan blijf je bezig!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 10:01

Ik heb voor in de winter Thermoboots van BR. Ze zijn wel prijzig, maar je doet er echt wel langer als 1 seizoen mee.
Je kan ze toch ook gewoon te groot kopen, dan passen ze volgend jaar echt nog wel.
In de RS-zaak raden ze je ook aan om 1 maat boven je eigen maat te kopen, dit ivm. dikke sokken in de winter.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 11:20

thermoboots vind ik niet zo super. Ze zijn niet echt water dicht. Zelf heb ik rubbere rijlaarzen met een voering erin.Heel warm er zit perfect.En nog waterdicht ook. Ben alleen het merk ff kwijt,maar in de winkel weten ze het wel.

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 14:12

ik heb thermoboots die gewoon waterdicht zijn en ze zitten heerlijk in de winter

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 14:19

Ze hebben van Mountain Horse hele fijne gevoerde rijlaarzen.