Schoenen tegen natte voeten (voor paard).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Schoenen tegen natte voeten (voor paard).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 15:53

Aangezien Leys nogal slechte voeten heeft voor en nu rotstraal kreeg van de zolen en silliconen en dan ook nog eens water mag hij dus eigenlijk niet meer afgespoten worden. Nou vind ik dat nogal sneu met dit warme weer ik laat me paard niet graag onverzorgt en met opgedroogt zweet achter op stal (oke zeikerd) Huilen .

Nou is me vraag of iemand weet of er een schoen is die ik om kan doen voor (2x) waarbij de voeten droog blijven of droger. Ik ken wel die thuiskomers maar die zijn niet afgeloten.

Ik hoor het graaaaaaaaag Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 16:13

Afsponzen heb ik de afgelopen week gedaan en ik wordt daar natter van dan hij. Hij geniet van een douche vooral met die warmte van de afgelopen dagen. Na de springles spuit ik altijd de pezen af en ik wil dat graag blijven doen snappie.

Yep hij heeft weer zolen maar de er zit wat ruimte achter en daardoor kan water ik wil dat dicht hebben.

Mhh waterdicht tape ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 17:30

Ik vet idd nu de hoeven in maar idd via dat gat bij de ballen komt er water is.

Die Ducktape zal dat niet pijnlijk zijn ?? Ach anders wordt het maar een echte vent hihi.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 18:24

Nee het moet juist openblijven er komt dan geen lucht meer bij en de lucht zorgt ervoor dat de straal beter wordt. Ik moet daar ook voorlopig iedere dag jodium in doen om de straal harder te krijgen. jajaja leuke voeten.

Die vette watten is idd niet verkeerd. Fff kijken of hetgaat werken de tijd die me het kost is niet erg heb liever me paard met goede voeten.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 23:49

Nee mijn paard heeft voor platvoeten (gelukkig 2 dezelfde) de straal ligt dus erg laag bij de grond en is dus erg gevoelig omdat hij er dus op loopt. Om problemen daarmee te voorkomen staat hij op zolen maar alleen zolen gaat niet dus zit er iest tussen tussen. Silliconen schijnen het beste te zijn. Ik wist niet dat silliconen en water samen problemen konden opleveren met de straal (rotstraal).

Margreet: Wel makkelijk gezegt of je de voeten goed krijgt maar vaak werkt dat zo niet. We hebben al verschillende soorten ijzers geprobeerd maar het blijft lastig. Plus dat ik het niet eerlijk vind voor me paard om iedere keer andere ijzers onder te doen dus ook weer andere stand en ook nog verwachten goed te springen. Ik heb dus voor de zolen gekozen omdat hij dan fijn zonder problemen loopt. Ik heb hem nu 4 jaar en er eigenlijk nooit problemen mee gehad pas sinds 2 weken en ik neem liever geen risico. En voorkom liever dat de zolen weer nat worden.

Ik ga dus Duck tape kopen en zodra hij onder de douche gaat krijgt hij mooi duck tape om.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Lynn_Nikita en 114 bezoekers