Schoenen tegen natte voeten (voor paard).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:06

Het zweet eraf halen met een spons levert al veel minder waterballet op dan helemaal onder de spuit, dus kun je in ieder geval de plek van het zadel en z'n hoofd even doen, is beter dan helemaal niets.
Je zou eigenlijk iets van rubber ofzo moeten hebben dat je er strak om heen kunt doen en dan nog een bandage ofzo om om de druppels die er tussendoor willen piepen op te vangen, het gaat er neem ik aan vooral om dat de zool droog blijft.
Zouden ze extra stevige condooms ook in paarden-hoeven maat hebben? Verward *LOL*
Met de föhn droogmaken na het afspuiten?
De dierenarts vragen of hij je wil leren om een hoefverband aan te leggen en dan iets met een stuk plastic ofzo tegen de zool aan (het is tenslotte maar voor even)?
Je paard leren om op stelten te lopen zodat hij iets hoger staat en met z'n zolen uit de nattigheid blijft? Knipoog

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:44

Het gat voor zolang als het duur dichtproppen met vette watten?
Kun je niet met de smid overleggen of hij dat de volgende keer op de een of andere manier dicht kan maken?

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:38

Prisca schreef:
Nee het moet juist openblijven er komt dan geen lucht meer bij en de lucht zorgt ervoor dat de straal beter wordt. Ik moet daar ook voorlopig iedere dag jodium in doen om de straal harder te krijgen. jajaja leuke voeten.


Nee, ik was niet helemaal duidelijk geloof ik. Ik bedoelde meer of je niet met je smid kunt overleggen over het fabriceren van een soort 'badstop'. Wellicht dat hij van siliconen iets kan maken dat je er tijdelijk in kunt proppen bij nattigheid, maar er ook weer uit kan halen.

Maar kun je die voeten met geen mogelijkheid goed krijgen?

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frummel01, Lynn_Nikita, Myrthe1, Ymediem en 27 bezoekers