Wie van jullie heeft er ervaring met barebackpads?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Wie van jullie heeft er ervaring met barebackpads?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 14:13

Ik heb al lopen zoeken hier op bokt en al het een en ander gevonden waar je ze kan kopen enz. maar die dingen zijn nog best duur zeg!

Effe een paar vraagjes:

Gaat dat niet schuiven? Want ik rijd heel vaak zonder zadel maar ik heb een andalusier met een vrij hoge schoft en een smalle rug en ik rijd steeds mijn billen open. Dus had ik een losse dekensingel gepakt en een dekje eronder maar dat gleed onder de singel vandaan naar achteren.
Nou ben ik bacng dat die bbpad ook schuift, naar de zijkant of naar achteren, onder mijn billen vandaan. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Kan je zo'n barebackpad niet zelf maken? Ik heb een vrij dikke polypad, als ik daar nou eens een singel aan laat maken of zou dat nix zijn?

Sommige mensen zeggen dat die van wol snel gaan schuiven, is dat ook zo? Want dan heb ik liever zo'n suede. Maar maakt dat nog uit waar het van gemaakt is en wat zijn jullie ervaringen met betere en slechtere BBpads?

Ik zou er graag eentje zelf maken maar als dat niet lukt schaf ik liever gelijk een goede aan als ik er toch veel geld voor moet neertellen. Welke adviseren jullie?

Vast bedankt, ik lees het snel hoop ik!

Groetjes, Mariska


DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 16:18

Denz hehe ja maar hoe meer reacties hoe beter toch? Knipoog Bedankt voor je PB trouwens, ik was helemaal vergeten terug te PBen!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 16:19

Oh en geeft het geen drukplekken als je paard een hode schoft heeft? De mijne is daar dus heel erg gevoelig voor en van die dekjes die aan de voorkant niet een beetje omhoog gaan zeg maar daar kannie al niet tegen Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers

cron