effect van aromatherapie op het rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 23:58

Mijn paard is echt extreem nerveus, bang, schrikachtig enz... ik heb een tijd geleden een homeopatisch middel van de paardendrogist gebruikt (ben naam ff kwijt, maar kan ik wel opzoeken). Het was erg duur, iets van 75 gulden voor 2 wedstrijden...nou, ik heb mijn paard nog NOOIT zó raar zien doen!!! Hij sprong op de wedstrijd werkelijk met 4 benen tegelijk de baan rond, maakte levade-achtige sprongen...heel eng, ik heb zelfs overwogen om af te stappen, het leek wel of hij krankzinnig werd.. Verward

Onder het zadel gekeken enz, maar er was niks aan te zien. Na 1.5 uur rijden werd het minder. Thuis was er niks aan de hand, maar de volgende wedstrijd was het weer raak (toen had ik hem dus weer dat spul gegeven, ik kon me niet voorstellen dat het daar door kwam..)

Je begrijpt dat ik de rest maar heb weggegooid....daarna heeft hij het nooit meer gedaan. Ik heb er nog eens over gebeld met de paardendrogist en die gaven als verklaring dat het in het begin kan verergeren en dat het daarna pas gaat werken...daar vind ik zowel het middeltje als de wedstrijden iets te duur voor, dus daar heb ik maar niet meer op gewacht..

Het gaat ondertussen al wel beter, Sedalin heb ik nooit geprobeerd, niet omdat ze het zouden vinden (controleren toch nooit op kleine wedstrijden) maar het idee alleen al.. lijkt me gewoon niet de juiste weg...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Malenka en 29 bezoekers

cron