ervaringen met Eskadron staldeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

ervaringen met Eskadron staldeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:18

Het is nog wat vroeg voor de winterdekens, dat geef ik toe, maar goed.

Is er iemand die de dikke (360-grs) staldeken van Eskadron heeft? Ik was een beetje aan het rondkijken, en met name de voorsluiting sprak me erg aan. Eskadron heeft over het algemeen ook wel goede spullen, maar goed, toch even vragen.

Mijn paard hoeft er niet (lang) mee buiten te staan, hij moet dus vooral warm zijn, goed liggen en niet schuiven met het liefst zo min mogelijk singels/bilkoorden etc.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:20

Mijn ervaring is dat degene die er ervaring mee heeft er erg blij mee is....
Hahaha Haha! wel een hele trendline doen he Zep Knipoog

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:34

We hebben er 2 voor Barb. Bevallen echt perfect die dekens, verschuiven niet en lekker warm. Ik hoorde van de verkoopster dat hij ook de warmte buiten houdt dus eigenlijk heeft hij een dubbele werking. Niet goedkoop maar wel een hele goede koop!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:39

Ik heb er ook een gekocht, een geruite hengstendeken met dichte voorsluiting en een buikflap. Ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen Haha!
Nog even wachten tot hij weer op stal staat

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 12:01

ik heb erook 1 vor leo... en ik vind hem super! en volgens mij vind mn paard dat ook! Lachen, lekker warm en aangezien hij een koukleum is, is dat wel nodig!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:58

Ik had een zomerdeken van Eskadron, wat een ramp. Ging scheef liggen, trok op de schoft en de hals. Na een half jaar gelukkig kunnen verkopen en kocht gelijk een Rambo deken. Nee, ik heb er geen goede ervaringen mee. Ze zien er verder goed uit en de stofkwaliteit is ook goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:14

Die Rambo's liggen op Nescio niet zo heel mooi aan de voorkant, door zijn bouw. Vandaar dat ik eens een beetje aan het rondkijken was, ik moet er toch een bij hebben ivm het hengstje. De sluiting van de winterdeken is zoals bij die WUG van Rambo, maar dan heeft de deken niet zo'n halve hals. Maar hij moet wel goed liggen, anders heb ik er nog niks aan.

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:02

Eleonoor schreef:
Ik had een zomerdeken van Eskadron, wat een ramp. Ging scheef liggen, trok op de schoft en de hals. Na een half jaar gelukkig kunnen verkopen en kocht gelijk een Rambo deken. Nee, ik heb er geen goede ervaringen mee. Ze zien er verder goed uit en de stofkwaliteit is ook goed.

Bij mijn merrie ( nogal smal ) ligt de Eskadron zomerdeken juist weer veel beter dan de Rambo zomerdeken, van de Bucas had ze al na 3 dagen schuurplekken.
Kijk ook eens bij Dominick.nl of .com , goede dekens , vooral goede pasvorm, zelfde prijsklasse.