ponyvoetbal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

ponyvoetbal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 19:55

Toen Eva met Nasty op het erf aan het rondhobbelen was zonder zadel heb ik even geprobeerd wat hij van de skippiebal vond (een knaloranje, stuiterend ding) eerst vond ie het een beetje eng, maar toen die eenmaal zag hoe leuk zo'n ding is Haha! bleef hij er maar achteraan lopen!! hij vond het heel erg leuk om er tegenaan te trappen en er in te bijten, en als ik hem wegrolde liep hij er weer snel achteraan. Eva vind ponyvoetbal heel erg leuk, Nasty ook blijkbaar *LOL*
ik vind het een leuke manier om ze aan elkaar vertrouwd te maken, Nasty heeft er volgensmij ook heel veel plezier in. maar een skippiebal, is zo'n ding wel sterk genoeg? ik ben bang dat ie knalt ofzo als hij er hard tegen trapt. Wat voor bal gebruiken ze bij het echte ponyvoetbal?? kan ik zo'n ding ergens kopen? of een extra sterke skippiebal?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:17

Skippieballen zijn idd niet sterk genoeg.
Je kunt vaak via een fysiotherapeut oid wel een wat grotere, stevige bal krijgen.
Deze ballen zijn alleen heel erg duur!
Ik heb er zelf ook nog geen gevonden (ook niet echt hard achter aan gezeten) dus als je wat hebt gevonden hoor ik het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:36

Even een PBtje aan Vippie sturen, die weet wel waar ze te koop zijn. Een andere ruiter uit het Fjordendemonstratieteam heeft nl. pas zo'n Horseball gekocht. Mijn pony vond er geen bal aan...