Voorbrengen minimonster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Voorbrengen minimonster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 14:17

Archhhh, 10 augustus gaat mijn Miniponietje (Dinti) naar de keuring van het NMPRS, allemaal leuk en aardig, maar nu blijkt dat de eigenaar zijn paardje zelf voor moet brengen. Had eigenlijk gehoopt dat het net als bij de keuring van Tinka mogelijk zou zijn om een voorbrenger in te huren, maar helaas nee dus.
Nu moet ik dat dus zelf gaan doen, wordt echt een probleem want dat koppige geval luistert dus echt voor geen meter. Zit alleen maar aan me te snuffelen of ik ergens iets eetbaars heb, en als dat te lang duurt gaat ze kunstjes doen, beentjes optillen en steigeren, om te proberen zo een snoepie te krijgen. Bij een vreemde wil ze (de eerste keer) nog wel luisteren, maar goed dat zit er dus niet in Huilen .
Iemand tips? Of misschien iemand die zich aan wil bieden als voorbrenger Clown

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 22:27

stef schreef:
hoe laat moet je? Hon (iris van de zuidweg) moet pas in rubriek 31, maar ik ben er vroeg omdat ik met het showteam moet

Ik moet nog later, rubriek 32, maar moet er dus al vroeg zijn ivm controle voor de stamboekopname. Ben er dus al tussen 8 en 9 uur Slapen

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 22:28

hobbel schreef:
gewoon aanpakken!

Interesse? kom het eens proberen zou ik zo zeggen Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 10:46

hobbel schreef:
maar zo sterk zijn ze nou ook weer niet.
je kan ze met 1 hand houden


Nee, sterk niet, kan haar idd met 1 hand houden, probleem is alleen dat ze nooit stiltstaat wanneer ik dat wil, om helemaal maar te zwijgen over netjes meelopen Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 12:01

parouscha schreef:
wat is het ineens stilletjes?


Er moet helaas ook nog gewerkt worden tussen het bokken door Haha!

Maar je tip van die zweep gaat helaas niet werken bij mijn monstertje, zweep is ze totaal niet van onder de indruk. Ik ga gewoon maar heeeeel veel oefenen, en dan zien we wel waar het schip strandt.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 12:21

stef schreef:
Von, doet ze het alleen bij jou of denk je dat ze bij een ander wel braaf is?

Het is helaas gewoon een draakje Extreme duivel . Komt doordat er erg weinig met haar gedaan wordt, ze mag gewoon lekker paardje zijn bij haar grote tinkervriendin. Ze vindt het heel leuk om kunstjes te doen, en is ook gek op aandacht van mensen, maar luisteren? Nee dus. Dochtertje van de eigenaresse van de pensionstalling waar we staan heeft een tijdje geprobeerd haar te rijden, eerste paar keren ging dit goed, totdat ze er genoeg van had: steigeren, bokken en gewoon gaan liggen terwijl meisje op haar rug zat was het resultaat.
Longeren heb ik ook eens geprobeerd, samen met iemand die zei dat ze elk paard rondjes kon laten lopen Haha! .Tja, Dinti dus niet....
Maar over het algemeen is ze wel overbluft en redelijk braaf als een onbekend iemand met haar wil lopen (als het maar niet te lang duurt).

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 12:28

Lovely schreef:
Ik geloof dat ik denk dat ik mezelf niet ga opwerpen als vrijwilliger Haha!


He wat flauw nou, daar had ik nou zo op gerekend Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 14:26

Lovely schreef:
Ja dag, zolang de cha cha en oudhollands tikkertje niet op het keuringsprogramma staan, denk ik dat ik met Dinti erg weinig kans ga maken.

Misschien een idee? Dan scoren we in ieder geval punten Haha!

en Stef: dank voor je aanbod, maar ik zie wel hoe het loopt, en anders weet ik je te vinden Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 14:56

Lovely schreef:
Von, ik ben bang dat het je weinig punten op gaat leveren als het zo gaat. Maar misschien valt het allemaal mee joh. Dinti vindt het enig om mensen achterna te zitten, dus als je gewoon een beetje voor haar uit rent, gaat het vast goed.

Ik heb in ieder geval geen opjager nodig, maar iemand om op te jagen Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 22:39

Lovely schreef:
Was dat niet die keuring die enorm vroeg begon Gaaaap Slapen . Van het soort, niet-zo-geschikt-voor-nachtdieren Verward Verward. Joh, ik weet niet eens of ik wel mee mag...


Wat is dat nou weer voor een vraag: weet niet eens of ik wel mee mag? Haha! Gezellig juist! Maar denk inderdaad dat het voor jouw ritme niet helemaal geschikt is, we moeten daar ongeveer tussen 8 en 9 zijn en het is in Bunschoten, dus....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies en 146 bezoekers