7 dagen per week rijden of longeren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

7 dagen per week rijden of longeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 12:33

hey
Is het eigenlijk erg als je je paard 7 dagen per week laat werken? Dus elke dag een uurtje rijden, of een half uurtje longeren, af en toe wordt dat vervangen door een wandeling enzo. In de weekends dat het wedstrijd is op de manege en ik niet kan rijden geef ik hem vrijaf en mag hij de hele dag in de wei.
Maar gewoon in de week staat hij geregeld ook buiten. Met dit weer (nuja, niet zo schitterend maar gewoon geen regen) gaan ze ook 's nachts buiten en staan dan overdag even binnen (tegen de dazen)
Of heeft een paard het echt wel nodig dat hij maar 3 of 4 keer per week wordt gereden?

In het wild lopen ze toch ook wel ong 20u per dag ofzo (kan minder zijn, weet ik niet meer precies) dus de hele dag op stal is toch ook niet goed?
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen



Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 12:38

we gaan geregeld ook wandelen in het bos, of een keertje met de trailer ergens anders naartoe voor een wandeling. En volgende week ofzo mag ik een keertje op de renbaan van vrienden, dus das weer een totaal andere omgeving... Knipoog
Als het hem niet aanstaat, zal hij het wel laten merken (kan af en toe eens serieus bokken...)
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjelle1992, monsera, Rijsa en 29 bezoekers