bordeaux onderlegt hoofdstel bij divoza????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

bordeaux onderlegt hoofdstel bij divoza????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 16:10

hoi,

Zijn er bij divoza ook hoofdstellen met bordeaux onderlegt?? Ik weet wel dat ze er zijn maar dat zijn van die peperdure hoofdstellen van kieffer enzo, maar die bedoel ik niet.

Doeg groetjes Lutske


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 16:23

ik dacht ik vraag het even omdat, het niet op de site staat en ook niet in het divoza boekje. Dus dacht ik dat ze er misschien niet meer waren.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 16:32

ja maar astrid ik heb het over divoza want daar ga ik namelijk heen en ik zou niet weten waar de horselover is Haha!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 22:18

Lutske schreef:
ik dacht ik vraag het even omdat, het niet op de site staat en ook niet in het divoza boekje. Dus dacht ik dat ze er misschien niet meer waren.


Citaat:
Drackaar : kijk in de gids zou ik zeggen. denk je dat wij er naar gaan zoeken ofzo?


LEZEN Frusty

Maar ff ontopic! ik heb vandaag de nieuwe gids gekregen en daar staat ie waarschijnlijk wel in Lachen[/b]

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 11:53

hoi Tanja, Toen ik dit topic plaatste had ik de nieuwe gids nog niet, maar nu heb ik hem wel Lachen. En ja idd hij staat er in het blauw op en bij de extra tekst uitleg staat dat hij ook nog in het bordeaux te verkrijgen is. Maar alleen in de maten cob en full, en ik moet nou juist pony hebben Frusty Verdrietig . En Drackaar je kunt ook overdrijven zeg pffff Misselijk .

Groetjes Lutske Haha!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 18:09

Hoi Tanja,

Ja dat is idd balen! Maar ik rijd op een c-pony en ik verzorg een shet dus ik wil wel graag pony. Maarja ik ga dinsdag dus heen dus ik zie wel ff wat er allemaal is Lachen[/quote]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit01, Geertema, IASCrawler, Morehorse, Slmt9, Utixo en 111 bezoekers