Max is doorverkocht :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Max is doorverkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 09:51

Wie o wie rijdt er op een manege in Dijl ? vlakbij Tiel?
Mijn ex-pony Max is daar vrijdag aan verkocht. Ik wil graag weten of hij daar goed staat. Het is een donkere Haflinger van 1.48 met een bles.

Kan ook iemand mij precies vetellen waar het is dan kan ik hem zaterdag bezoeken.

alvast bedankt
goetjes
Barbara

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:15

Ik denk dat je manege de Hartenhoeve in Deil bedoeld.


Dit is het adres:
Manege Harten Hoeve
Hooiweg 5 4158LE DEIL
0345-651511


Ik kom er zelf nooit, maar wat ik er van weet is dat de paarden goed verzorgd worden.
Misschien kun je ze even bellen om te vragen of Max daar inderdaad staat.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 14:06

ah, dank je, zal ik zeker doen.

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Re: Max is doorverkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:10

ik ben helemaal gek van jouw mooije haflinger ik rij op manege deil

hij is erg lief hij staat in een ode schuur als je za komt zal hij wel om 2 of 3 uur in de les lopen

route:
als je van af leerdam over de provinsiale weg rijd kom je eerst langs de mecdonelds dan rij je gewoon recht door daan rij je gewoon recht door tot dat je aan je linkerhand een wei met herten ziet daar ga je naar rects dus niet naar de herten maar de andere kant op daar zie hje een bort van een fruit bedrijf en naast dat bord ook een wit paarden bord als je rechts ge gaan bentrij die weg uit (30m) dan ga je nar links met de bocht mee dan rij je recht doorje rijd dan op de hooiweg dan ga je door tot dat je een oude vlag zietdaar ga je rechts dan ben je op het parkeer terijn v/d manege

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 10:41

Thanx Bluehunter,

misschien tot zaterdag?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:31

Lijkt me minder als je oude pony aan een manege is verkocht. Ik hoop dat hij het daar goed heeft.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:48

Lisette schreef:
Lijkt me minder als je oude pony aan een manege is verkocht. Ik hoop dat hij het daar goed heeft.


waar slaat dat op.
weet je wel dat ze tenminste niet door een of andere tiener dagelijks uren achter elkaar aan een stuk door galoperen....

maneges verzorgen ze goed, tuurlijk moeten ze hard werken maar een paard is er op gebouwd en de manege draait er alleen maar verlies op als ze ze niet goed verzorgen.

beetje oneerlijk omdat te gaan zeggen als iemand zijn pony net heeft verkocht he, vind je niet.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:26

Of ze het goed hebben op een manege, hanngt heel erg van de manege en van het paard af.
Dus zowel Lisette als Naiade, eigenlijk kan je hier beide niet echt wat van zeggen zonder dat je meer weet over paard en manege.
En Barbara, als je daar gaat kijken, weet je gelijk of hij het goed heeft!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:19

naiade"]
[quote="Lisette schreef:
Lijkt me minder als je oude pony aan een manege is verkocht. Ik hoop dat hij het daar goed heeft.


waar slaat dat op.
weet je wel dat ze tenminste niet door een of andere tiener dagelijks uren achter elkaar aan een stuk door galoperen....

maneges verzorgen ze goed, tuurlijk moeten ze hard werken maar een paard is er op gebouwd en de manege draait er alleen maar verlies op als ze ze niet goed verzorgen.

beetje oneerlijk omdat te gaan zeggen als iemand zijn pony net heeft verkocht he, vind je niet.
[/quote]

Rustig aan!!

Ik zeg niet dat de verzorging slecht is integendeel maar op een manege rijdt jan en alleman op de paarden, dus beginners en gevorderden. Ik sta zelf met mijn paard op een manege waar de paarden/pony's goed verzorgd worden maar wel door de klanten als een 'fiets' gebruikt worden. En of een paard erop gebouwd is dat iedereen licht of zwaar er op zit de butsen is natuurlijk maar helemaal de vraag.

Dit is helemaal geen aanval op Barbara want volgens mij vindt ze het net zo erg.

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Re: Max is doorverkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 17:35

he barbera leuk dat je za komt, ne ik heb er nog niet op gereden maar hij is erg lief als je er mee bezig bent ik heb hem wel in de les na mij zien lopen(3uur) hij was erg lief allen een beetje druk. kwa verzorging is onze manege wel goed de manege zelf is best slordig maar de nieuwe eigenaar is er mee bezig de kantine is al opgeknapt, aleen max staat wel in een oude schuur
de pony's lopen ong 2 uur perdag en vooral een nieuwe pony loopt nog niet erg veel Clown groetjes blue hunter

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 23:07

Lisette"]
[quote="naiade"][quote="Lisette schreef:
Lijkt me minder als je oude pony aan een manege is verkocht. Ik hoop dat hij het daar goed heeft.


waar slaat dat op.
weet je wel dat ze tenminste niet door een of andere tiener dagelijks uren achter elkaar aan een stuk door galoperen....

maneges verzorgen ze goed, tuurlijk moeten ze hard werken maar een paard is er op gebouwd en de manege draait er alleen maar verlies op als ze ze niet goed verzorgen.

beetje oneerlijk omdat te gaan zeggen als iemand zijn pony net heeft verkocht he, vind je niet.
[/quote]

Rustig aan!!

Ik zeg niet dat de verzorging slecht is integendeel maar op een manege rijdt jan en alleman op de paarden, dus beginners en gevorderden. Ik sta zelf met mijn paard op een manege waar de paarden/pony's goed verzorgd worden maar wel door de klanten als een 'fiets' gebruikt worden. En of een paard erop gebouwd is dat iedereen licht of zwaar er op zit de butsen is natuurlijk maar helemaal de vraag.

Dit is helemaal geen aanval op Barbara want volgens mij vindt ze het net zo erg.
[/quote]

Sorry voor mijn botte reactie.
Zelf hebben wij een ponyclub en letten wij er heel erg op wie er bij wie past en wie dus op wie rijd.
Hier rijden ze ook nooit meer dan 2 uur les per dag.
Natuurlijk wel eens een lange buitenrit....
Ik snap jou reactie ook wel maar je ziet vaak van die ponymeisjes die maar aanklooien met hun aanwinst en erg veel crossen en zo vandaar dat ik ze altijd liever naar een manege zie gaan of naar een ouder persoon...