Droes Exloo over?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Droes Exloo over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:10

Wie weet hoe het zit met de Droes in Exloo?

Mijn vader wil er weer erg graag gaan Golfen (er is ook een golfbaan), maar aangezien er een persbericht over mogelijke droes was, "mag" hij er van mij niet heen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik weet niet of hij het aan mijn paarden zou kunnen overgragen als hij daar zou gaan golfen en daarna bij mij op stal zou komen.... Verward

Het is onvermijdelijk dat hij bij mij op stal komt aangezien we op hetzelfde terrien wonen...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:38

Van wat ik heb gehoord, was het nog steeds nietover. MAar kan hij niet op de camping in Emmen golfen. Dat is wel knus daar.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:43

Ik heb geen idee, ik hoorde via via dat het uiteindelijk geen droes was geweest maar iets anders, wat wist ze niet, of het werd mij iig niet duidelijk.

Of het weer open is weet ik ook niet (schiet je lekker mee op, met zo'n bericht.......)

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 00:55

Yootha schreef:
Van wat ik heb gehoord, was het nog steeds nietover. MAar kan hij niet op de camping in Emmen golfen. Dat is wel knus daar.


Camping? Emmen? waar is dat dan????????????? Please tell me!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:15

Bij het zwembad in Emmen. Met dat KNUS bedoelt Yootha midgetgolf Haha! Droes kun je mee nemen aan je handen en schoenen en kleding. Wij moesten laatst op een keuring zijn en daar was er ook eentje met een beginnende droes. Toen we thuiskwamen hebben we gelijk alle kleding in de wasmachine gestopt en met de schoenen even door een formelinebad geweest en zelf ook maar gelijk even in bad gestapt en de handen met een ontsmettende zeep gewassen. Toch maar een beetje oppassen met droes. En Rieja er heerste wel droes daar op de manege hoor. Toen het persbericht verscheen heerste er al een maand droes.

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:50

Er zijn wel weer wedstrijden gepland, dus dan zal het wel over zijn.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:08

Droes kan naar mijn weten enkel overgegeven worden door middel van dat vocht dat er door vrij komt...
kan er naast zitten hoor, maar als je vader nou gewoon gaat golfen en niet in aanraking komt met paarden is er geen probleem geloof ik..het is niet zoiets als de MKZ die door de lucht verspreid, droes kan dat enkel via de etter..maar ben geen VA dus zo zeker ben ik nou ook weer niet..Kun je best aan je eigen Va vragen.