bijten, hoe afleren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:19

niet slaan!!
iedere keer als hij het doet met je schoen een klap tegen zijn kogel. hij weet niet dat jij het doet, maar zal uiteindelijk wel de conclusie trekken dat bijten pijn doet.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."



phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 11:36

wat je ook doet sla hem nooi, nooit tegen zijn hoofd. kun je beter in zijn oor bijten.
mijn oplossing werk omdat het paard niet weet dat jij het doet, maar wel het verband legt met het bijten en jou dus nooit met iets slechts zal associeren, maar goed het is jou paard.
tip sla je met toch doe het dan met je platte hand onder de buik.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:26

je kunt zeggen wat je wilt, maar mijn paard op z'n kop slaan nooit. dat doen paarden ondeling ook niet, dus helemaal begrijpen doet hij het nooit en dan weet ik dat jullie gaan zeggen van wel, maar ik geloof daar niet in.
dat is net als boos worden tegen een nederlander die alleen naderlands kent in het japans en hem dan een tik verkopen. dat zal hij nooit helemaal begrijpen en dan is het een mens kan dus zijn zonde over denken.
slaan naar het hoofd no way.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:58

runningkawa schreef:
Als een japanner tegen me scheld begrijp ik toch heel goed dat dit geen vriendelijke taal bedoeld is, en dat ik in zijn ogen iets niet goed gedaan heb.
Dus dat is precies hetzelfde
Dus niet zo ziemelen met die paarden, maar als het nodig is aanpakken, ze zijn niet van porcelein!!


maar je weet nog steeds niet wat je fout heb gedaan, dus daar word je uiteindelijk toch onzeker van. hij moet toch leren wat hij niet meer mag doen Verward

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Poldermenner en 47 bezoekers