irritant geval.....wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

irritant geval.....wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 15:15

Op de stalling waar Lisa staat en ik reed ( Huilen Verdrietig ) Is een meisje , ze is 9 jaar oud en heeft sinds 4 maandjus ong. een arabiertje, een 12 jarige westernpony......Ze zit de hele tijd te k*tten met dat beessie omdat ie met zijn kop omhoog loopt ....oke heel iri tant maar daardoor raced ze door de bak heen met 3-hoekige figuren Verward , en gaat steeds op de hoefsmalg stilstaan voor iemand neus, en springt hindernissen als er van de andere kant NET iemand aan komt hollen
We maken haar de hele tijd duidelijk dat ze dat niet moet doen want er zijn al ene paar ongelukken bij gemoen . bv bij mij:

Lisa en ik sprongen een dubbel sprongetje en steeds daarachter racede ze weg met ene paar bokjes...das normaal bij haar als ik probeer zonder martingaal te rijden *LOL*
toen ik m voor de 3e keer sprongen , en het beter ging *LOL* reed ik er rustig opaf spronge de dubbel sprong maar daar naar racede ze met 10 bokken over de hoeflag heen, dat meske reed in draf voor me en ik zei:
MANDY !! kijk uit en gaa ff aan de kant please want dan kan ik erlangs of ene volte maken , danke
en ze zei..: ik heb een idee!
Dus ging ze MIDDEN op de hoefslag stil staan en lisa knald er (net toen ze bokte) bovenop..ik flikker voorover tegen dat beest op de grond en dat beest (follies genaamd) trapte na....(tegen mijn rug waar ik dus al pijn had Verdrietig ) ...2 weken daarna toen ik weer een beetje kon rijden Verward ...beetje dan... heb ik dit HEEL erg duidelijk gemaakt aan dr dat dat gevaarlijk was..........3x daarna heeft ze dat nog geflikt! maar dan bij ANDERE mensen

iedereen zegt wat van dr maar ze luisterd niet

Wat nu???????????????????? Verward Want op dit moment rijd niemand bij haar in de bak......maby leert ze dr wat van Haha!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Thortana op 09-07-02 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt



Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 20:16

IKKE FOUT? ZIJ ZEGT : IK HEB EEN OPLOSSING EN GAAT STILSTAAN EN IK ER TEGEN AAN KNAL !
Als ze aan de kant was gegegaan ( deed ze dat maar is....) dan kon in een volte maken over ssn tukje verder rijden...............en over het woord bestuurbaar : daar bedoel ik niet mee dat ik mijn pony niet in handen heb......maar ooit gehoord van : als ene paard raced en bokt hem niet kan sturen en ze zat ik dr verkeerde galop dus sturen hielp niet want gaat ze harden en niet dat ik niet kan rijden! Boos!

MAAAAAAR..de vraag was: wat kunnen we nu tegen haar zeggen? bakregels , no way...die kent ze maar gebruiken? nope... Frusty .........

Gelukkig is het probleem opgelost Haha! Ze komt voortaan alleen og maar savonds en HEEL soms smididag....zow das geregeld Haha! Haha!
me happy........................klaar....

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 08:31

hallo ! mensen ...voor de 99999999999999e x : mijn paard is wel stuurbaar, alleen niet zonder martingaal,.......en je moet me niet vragen waarom niet, maar ik probeerde heb gewoon een keer zonder...en deze topic gaat NIET over mij en mijn paard maar over HAAR~! wie gaat er nou RECHT voor je stilstaan? wie neemt er nou ene hindernis als jij zegt dat je die gaat springen? wie rijd er nou ene volte in de tegen over gestelde richting als jij hem met pijn en moeite aan t rijden bent? wie rijd steeds in de weg als je sireus aan t rijden is............

Dus GEEN reacties over mij Lips are sealed
en GEEN reacties over mijn typefouten Lips are sealed
maar WEL over haar............. *LOL*

Oke?????????? Mooi
o ja trouwens voor de duidelijheid: we hoeven nog geen eens meer te reageren want ZE rijd alleen savonds nog en IK rijd helemaal NIET meer, ooit gehoord van dat ik 3 maandne geledne van lisa af moest?
ke *LOL*

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 18:10

ik maak deze topic vooral voor mijn vriendinnen en zelf rijd ik daar ook nog welleens

ow jah...waarom ik dan niet in een lege bak rijd? deed ik ook
totdat zij er ij kwam Haha!

maar het gaat nu niet om mijn ongeluk maar om haar en de meerdere ongelukken, ook buiten de bak gebeurt en in een buitenrit...door haar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler en 27 bezoekers