wie weet hoe duur...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

wie weet hoe duur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 23:12

...het kost op een shetlanderhengst te laten ruinen?
en waar zou dat kunnen?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:49

Hai,

Ik heb laatst mijn haflinger laten castreren en dat koste mij iets meer dan 100 euro.
Maar het is per kliniek verschillen. dit heb ik trouwens gewoon thuis in de bak laten doen!

gewoon even je dierenarts bellen voor info!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:02

Hoi Kitty. Bel de kliniek van Hofland even in Bodegraven, die doen het. Misschien kan het gewoon in de wei, afhankelijk waar hij zou komen te staan. Maar waarom koop je niet meteen een merrie of een ruintje? Veel makkelijker, geen kosten en risico's van een operatie en geen hengstengekloot (Letterlijk en figuurlijk)
Heb je al wat op het oog?
De buurman van onze stal verkoopt heeeeeel leuke shetjes. Kom anders van de week leuk een keertje kijken; gezellie! Ze hebben ook veulentjes, is zo lief om te zien.
En als je via ons komt, krijg je misschien nog wel een extra zacht prijsje ook.....

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 13:16

hoi sonja!
wanneer zou ik kunnen komen?
ik ben op zich aan het kijken voor een shetlandertje
maar ik moet eerst nog een goed stukkie land vinden, die ook niet te duur is Haha!

maar deze castratie vraag vraag ik voor een vriendin van school dus niet voor mij, maar zelf ben ik wel opzoek naar een beessie en weiland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 13:29

Je zegt 't maar hoor wanneer je komt; je bent altijd welkom. Ik ben er vanavond vanaf een uurtje of 8, dinsdag niet, woensdag tm vrijdag vanaf een uurtje of 8. Woensdag geef ik les tot 9 uur, vrijdag heb ik les van 9 tot 10. We kunnen altijd even gaan kijken bij de buurtjes.

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 13:43

ik PB je wel even ok?