ik word hier zo chaggie van!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 15:31

Het is nou eenmaal HAAR pony... bad luck for you! Sorry, het leven is hard. Ik denk niet dat een 7/8 jarig meisje zoiets doet om je te jennen maar om de hele wereld te laten weten dat de pony van HAAR is!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 15:36

Lekker belangrijk toch?! Het zal jou toch aan je reet roesten dat ze steeds weer over HAAR pony klept. Gewoon niks van aan trekken, werkt het beste. Als je je al over dit soort kleine dingen druk maakt dan ben je voor je 20ste grijs.
Kop op, misschien heb je ooit wel een eigen pony.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 19:25

Ja,ik zou ook gewoon laten zeggen.Als ze nu 19 was ofzo,zou ik me ook echt dood ergeren.Maar die mensen zien ook wel dat dat meisje nu ook eenmaal niet oud is.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 19:53

Ach, ze is waarschijnlijk gewoon heel trots op HAAR pony en dat wil ze gewoon laten merken. Misschien is ze wel bang dat jij anders zegt dat de pony van jou is?
Je kan het er evt met haar over hebben maar het is toch echt HAAR pony. Je zou er dus weinig aan kunnen doen. Succes!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 22:47

Misschien kun je de zaken eens omkeren ?
Zodra ze iemand aan wil spreken, meteen zeggen dat het HAAR pony is !
Misschien voelt ze zich wel een beetje bedreigd omdat jij groter bent ofzo, en is ze wel bang dat als zij niks zegt, dat jij dan zult zeggen dat het jouw pony is.
Door telkens te bevestigen dat de pony inderdaad van haar is, heeft ze waarschijnlijk ook minder de neiging om te pas en te onpas te verkondigen dat de pony toch echt van haar is, dat weet ze dan al en ze weet ook dat jij er zo over denkt.
Ze is nog zo klein, je moet er toch een beetje begrip voor hebben hoor, hoe irri het soms ook kan zijn.
Dit doet ze echt niet om jouw te pesten.
Als ze het over 10 jaar nog doet, dan actie ondernemen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 10:20

Dat kind is 7 jaar en super trots. Zou jij toch ook zijn? Beetje jaloers?

Ponylady

Berichten: 20
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 10:49

Ha Nora,

Lekker laten kletsen! Een meisje van die leeftijd staat er echt niet bij stil dat het voor jou minder leuk is om te horen dat het HAAR pony is. En bovendien, pech voor jou, heeft ze nog gelijk ook. Maar wat maakt het uit, jij hebt toch ook plezier met HAAR pony. Dit soort dingen is toch eigenlijk helemaal belangrijk. Aan een pony hebben kunnen ook nadelen zitten (wat denk je van de rekening van de dierenarts enzo) en dan ben je denk ik blij dat het HAAR pony is en niet de jouwe.
Gr. Ponylady Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 12:08

Ze is gewoon trots op het feit dat het haar pony is. Jij hebt het geluk het paardje te mogen rijden, dus in principe heb je het maar voor lief te nemen. Het maakt toch niet uit of de mensen weten dat de pony van haar is? Overigens is het meisje 7/8 jaar! Die staat er helemaal niet bij stil wat ze allemaal zegt joh...lekker laten gaan, en blij wezen dat je uberhaupt een bijrijdpony hebt.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:12

Maare, als je je hier al druk over maakt....hoe wou je dan verder in je leven?

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 01:59

In je profiel staat dat Shadow van jou is, misschien toch een beetje jaloers? Dat kind realiseert zich echt wel dat jij er zo over denkt. Als je acht bent ben je wel jong maar kinderen van die leeftijd hebben veel door.

Ik heb zelf een dochter van acht en die roept ook van de daken dat het haar pony is. Als er dan een verzorgster komt zullen ze dat maar moeten accepteren want het is inderdaad zo en van mij mag ze er trots op zijn zolang ze er maar geen anderen de ogen mee uitsteekt want dan leg ik haar wel uit dat niet iedereen de mazzel heeft om ouders te hebben die hun kind een pony geven maar dat die kinderen weer andere dingen hebben die zij weer niet heeft.

Dit meisje wil jou denk ik niet benadelen maar ze is gewoonweg heel blij met haar pony.