is dit banketstaaf?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

is dit banketstaaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 22:21

Hon wordt door 2 meiden verzorgt. 1 van 13 en 1 van 9.
Die van 13 kan best leuk rijden, die van 9 doet erg haar best, maar heeft gewoon minder ervaring. Ik zat te denken om de oudste in de vakantie een keer mee te nemen op een buitenrit (zij op hon, ik op jamey) maar met de jongste durf ik dat echt nog niet aan.
Is dit banketstaaf voor de jongste? Zo van, zij wel en ik niet? Of zal dat wel mee vallen?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:25

Misschien wel een beetje banketstaaf voor dat kleine meisje, maar veiligheid gaat toch voor alles.
Groot gelijk dat je daar voor kiest !
Maar misschien mag ze na afloop nog wel een paar rondjes in de bak stappen ofzo ?
Of misschien kan ze op de fiets mee met de buitenrit ?

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:27

Komen die twee meiden altijd samen dan?
Als ze samen komen is het misschien banketstaaf, maar idd gaat veiligheid voor alles.
Als ze niet samen komen is het naar mijn mening niet banketstaaf. Je gaat de ene keer wel op buitenrit, de andere keer niet.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:36

kan je niet met de kleinste een klein rondje maken en dan ernaast lopen (of fietsen) dan heb je toch iets meer te vertellen dan wanneer jezelf je handjes vol hebt aan jamey

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:37

Waarschijnlijk zal het wel begrijpen als je het haar gewoon uitlegt.En misschien kan je voor haar iets anders bedenken?

Groetjes
Janneke

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:28

Als die meiden idd altijd samen komen zou ik me -als ikd e jongste was- idd wel l*llig voelen. Kan je niet zelf op Jamey stappen en dan Hon aan een lang touw vasthouden en op die manier de jongste erop??

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:52

Je kan het de jongste uitleggen en haar erbij zeggen, dat je Hon niet helemaal vertrouwt. (Dan klinkt het al een stuk minder l*llig!) Daar de oudste ook (een beetje Knipoog ) sterker is, mag zij de eerste keer op Hon mee, om uit te proberen of het allemaal goed gaat. Als het allemaal zonder problemen gaat, kan je zeggen dat je dan ook een keer met haar naar buiten gaat! En dan idd op Jamey ernaast, aan een strik (met zo´n tussenstukje aan het bit, die je ook voor het longeren kan gebruiken) vasthouden.
Laatst bijgewerkt door Sterre op 05-07-02 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 01:35

anders kun je bv. met die kleine een wandelingetje maken, dat jij Hon vast houd.
en daarna met de grotere door de bossen?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:59

ja of je gaat eerst met haar samen een buitenritje namen.. niet met jamey erbij alleen. dan zeg je dat zij mag uitproberen of Honey lief is, en als ze lief is dan mag dat andere meisje dat jij met jamey mee gaat. heeft zij ook het gevoel dat ze iets "als eerste" mocht.
maar dat van Sterre lijkt me ook goed.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 11:14

hon kan (nog) niet naast jamey aan een touw. Ze komen soms samen, soms apart, maar de kleinste gaat over 3 weken ook op vakantie.
Bedankt voor de tips

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:30

tja wil je echt eerlijk zijn, dan geen van beide mee. kan me voorstellen dat zij het niet leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:40

Heeft niks met eerlijk te maken, maar met praktisch. Kleintje gewoon een keer mee op wandelrit, is ze ook blij.