te voorzichtig met je paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

te voorzichtig met je paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 12:07

hoi,
ik rij bij manege zwanenburg en er staan twee supermooie paarden, echt van die sportpaarden.
het gaat om moeder en zoon.
het probleem is dat die mensen hun amper rijden en niet naar buiten doen.(vorig jaar miscchien 5 keer) dit jaar heb ik ze geloof ik 1 keer buiten zien staan.
je kan merken dat ene paard dat hij amper gereden word hij is heel druk en happerig. en doordat hij alleen samen met zijn moeder naar buiten gaat en niet met andere paarden heeft hij helemaal geen contact met andere paarden ontwikkeld en dat kan je duidelijk merken want hij kan er niet mee omgaan.
wat vinden jullie hier nou van want ik vind het echt zielig.
oja dat andere paard word de laatsen tijden wel meer mee gedaan want ze rijden er wedstrijden mee. maar met die andere en die heeft er duidelijk moeite mee dat hij amper een keer heerlijk kan rondscheuren en gek doen. de eigenaars van de manege hadden in het begin weleens beetje lopen porren zo van Dromene mogen wel naar buiten hoor. maar dat willen ze niet waarom weet ik ook niet, denk dat ze bang zijn dat hun iets over komt. maar als je een paard waar je niet veel mee doet en dan naar buiten doet heb je volgens mij meer kansen dat ie zich verwond, toch?
nou was mijn vraag: zijn jullie ook zo verzichtig met je paard of kennen jullie mensen de ook zo met hun paarden omgaan?
gr saskia


Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 12:18

dat weet ik. ik vind het gewwon zielig.

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 13:32

ik het natuurlijk niet controleren maar van meisjes die hun eigen paarden daar hebben staan en een meisje staat naast die paarden en dan hebben het wel eens over en die zijn er vaker dan ik en die zeggen ook dat ze niet vaak komen en die beesten er maar staan te staan.


Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 13:34

oja je loopt elkaar niet zo snel mis omdat het niet zo groot is, en ik kom vaak in dat stuk stal om die 2 paarden ff te aaien

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 22:47

bedankt voor jullie reacties.
ik wil ff zeggen de mensen van deze paarden zijn volwasse mensen en met de oudste word m samen gesteld gereden, die is het wel gewend maar die ruin(zoon en vrij jong) heeft er duidelijk geestelijk problemen mee en dat vijnd ikzielig
kan best begrijpen dat je voorzichtig met je paard om gaat ook als hij niet zo veel waarde heeft.

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 16:59

maar hun zijn er niet dagelijks, 3 x voor een wedstrijd en soms rijdt hij een keer samen met zijn vriendin. en altijd zonder cap(kan me er vreselijk aan ergeren) ook met springen.
toen het laatst zo warm weer was stond dat arme beest met een vrij dikke deken op! benje toch wel iets te bezorgt. ben naar de eigenaaresse gegaan(zijn drie zussen en die ziede dat ik hem er af mocht halen.
als het warm is en amper wind en dan staat de deur open , en ze zij er toevallig zeggen dat ze de deur dicht moet an ders vatten ze kou???
kan me er erg aan ergeren!!!

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 22:57

jippie, het is niet mijn bedoeling om i te grijpen of zo, ben er gewoon niet mee eens.
ik zeg er niks van, zo wie zo ik ben 15 en hun zijn volwassen.
en van de manege nemen ze niks aan om dat ze vinden dat de manege alles fout doet.
ze moeten het zelf weten, ik laat het zo want ze luisteren toch niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83 en 134 bezoekers