Waar Navy tijdens onze vakantie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Waar Navy tijdens onze vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 20:10

Hoi,

Omdat ik gewoon superbezorgt en voorzichtig ben heb ik ontzettend veel moeite met de periode dat ik (zonder Navy) op vakantie ga. Al een paar maanden zie ik hier tegen op, en ook nu zit ik al diep na te denken, en het duurt nog anderhalve maand!

Maar, de vraag is dus wat of waar ik Navy laat (doen). Ik heb veel vertrouwen in mijn beste vriendin, die haar met alle liefde wil doen, maar ik ben bang dat zij op zo´n andere manier rijd dat alles kwijtraakt. Ik weet dat ze echt goed kan rijden, maar stel dat het net niet dé manier is voor Navy? Terwijl het helemaal niks voorsteld hoe ze loopt hoor.. Ik wil d´r ook een paar keer buitenrit laten lopen terwijl ik weg ben, maar stel dat dat nou net mis gaat? Ze kan nogal overdreven reageren (in sloten springen Frusty ) als er een tractor of vrachtwagen in de buurt komt, en ook wil ze nog wel ´es een sprintje trekken als ze alleen is..

10 dagen vakantie is ook niet de oplossing.. Ik rijd Endurance en wil niet een groot deel van de conditie en spieren verliezen in die periode (al weet ik natuurlijk dat de lange opbouw van die spieren en conditie niet in 10 dagen zal verwijnen, en zelfs dan nog goed en sneller terug te rijden zijn). Dan ben ik de rest van het seizoen ´uit de running´ en ik wil 12 oktober (waar nog wel 2 maanden tussen zitten..) ontzettend graag Katwijk rijden..

Een trainingskamp voor Endurance zou geweldig zijn.. Maar ook onbetaalbaar!

Een onafhankelijk persoon, die ik niet dagelijks zie, maar ik wie ik wel vertrouwen heb, zou eventueel ook uitkomst kunnen bieden, op de een of andere manier heb ik dat liever dan een persoon die ik dagelijks zie. Deze moet echter wel ervaring in Endurance hebben, en om kunnen gaan met paarden met hoefkatrolontsteking..

ZUCHT.. Het blijft moeilijk, en het moet nu toch wel op gaan schieten.. Iemand suggesties? Ik ben gewoon een ontzettende zeur, ben gewoon erg bang Navy uit handen te geven.. TE veel liefde is ook niet goed hé Haha!

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 10:47

Daar heb ik ook al aan zitten denken. Lekker bijzetten en aan de slag.. Goed voor de rug en achterhand, dus ook nog mooi spieropbouw. Navy heeft ook geen hekel aan longeren, maar tijdens een genezingsperiode, zal ik maar zeggen, ze had een drukking waardoor ze niet bereden kon worden, werd ze dat toch al gauw zat. En om ´r nou 10 dagen aan de longe te gooien..

Misschien een combinatie van een paar keer longeren, wandelen, rijden en een keer een dag op de wei.. Nog even goed over nadenken.. Tsjonge, wat is dat moeilijk!!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 19:42

Natuurlijk gaat de conditie niet WEG, maar de kans op evrmindering is natuurlijk aanwezig. Maar goed, daar maak ik niet zo´n punt van, wedstrijden zijn leuk, maar niet zó belangrijk. Daar valt dan weer aan te werken..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 22:00

Da´s waar! Hmm.. nou wordt het wel heel moeilijk..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 19:38

Ze heet eigenlijk gewoon Navy Seasfire hoor.. Haha..
Misschien is die vakantie inderdaad de beste optie, hoef ik me ook geen zorgen te maken..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rocky_1995, troi en 103 bezoekers