ervaring met laarsschachten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

ervaring met laarsschachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 21:33

Wie heeft ervaring met de losse laarsschachten van Horselover? (van die dingen die je als een soort chap over je schoenen heen moet doen) Volgens mij is et merk Happy Valley. Ook ervaring met andere laarsschachten? Ben benieuwd.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:05

'k Heb een paar Gaithers gehad, volgens mij van Kieffer (weet ik niet zeker meer).
Ze zaten wel goed, maar alleen in combinatie met jodphurs (niet met schoenen, daar is de onderkant van de schacht te smal voor).
Ik vond wel dat ze vrij snel versleten waren, en dat de prijs toch nog redelijk hoog is.
Een paar "normale" rijlaarzen hebben toch mijn voorkeur, ik vind ze net wat steviger zitten aan de voet/enkel.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:06

Ik zie ze heel veel op springwedstrijden. Degene die ik erover gesproken heb, was er tevreden over.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:32

Wel ervaring met de leren Ariat mini chaps, ze zien er erg netjes uit, bijna als laarzen, maar je hebt bij laarzen inderdaad veel meer stevigheid om je enkels!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:01

Ik heb ze ook van Happy valley, gekocht tijdens Indoor Brabant. Kostten toen ongeveer 45 euro. Ik ben er erg tevreden over. Ze gaan nog steeds geod mee en ik rijd er ongeveer 3x per week mee. De overige keren heb ik mijn normale leren laarzen aan. Maar ik vond het zonde van mijn laarzen om ze elke dag te gebruiken. Dit is een prima oplossing. Ik rijd overigens met Jodhpurlaarsjes eronder. Met gewone schoenen gaat niet.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 15:54

imker schreef:
. Ik rijd overigens met Jodhpurlaarsjes eronder. Met gewone schoenen gaat niet.


Past et ook niet met mijn mauntainhorse schoenen? MOet et echt zo smal zijn? Om er nou jodphurs voor te kopen hoeft voor mij ook weer niet.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:04

Ah, topic gevonden. Heeft Divoza ze ook?? Ik zie ze namelijk niet op hun site staan. En om nou naar een Horselover winkel te gaan is mij net wat te ver. Knipoog