Magnetiseur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Magnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 19:43

Ik heb een vraagje, wie heeft er ervaringen met een magnetiseur, positieve of negatieve, alles is welkom!
Ik wil het misschien gaan proberen met mijn hond, maar eerst wil ik er meer over weten!
Dus vertel maar!

Druk druk druk... Knipoog


Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 20:23

Wow, cool hoor....
het zit namelijk zo, mijn hond heeft al vanaf pups af aan dat hij heel erg trekt aan de lijn, hij is dan heel gespannen en overenthousiast enzo... misschien kan hij rustiger worden erdoor? Trainingen en gedragsdeskundigen helpen duz niet....
Bovendien beschermt hij zijn kussen de laatste 2 jaren, waarom, we hebben geen idee, we hebben er een gedragsdeskundige bij gehad, maar het is niet gestopt, wel iets minder geworden, en er valt wel mee te leven hoor, hij is heel lief verder en niet aggresief naar ons toe, maar toch, waarom doet hij dat toch???
En bovendien... de laatste paar weken wil hij opeens niet meer lopen, geen enkele reden te vinden, hij wil alleen lopen als we met meerdere personen weggaan. Dit is heel vreemd voor hem, want ja, hij wil juist altijd veel lopen en zo ver mogelijk, een uur is nog niet lang genoeg, en nu dus opeens niet meer, hij gaat plat op zijn buik liggen en wil terug, hij lijkt echter niet ziek te zijn of pijn te hebben, dus naar de dierenarts gaan heeft weinig zin...
Mijn moeder zag pas op tv iets over een magnetiseur met apen, zijn gedrag veranderde heel erg, van die aap... en nu keken we in de gouden gids, blijkt er in Amersfoort, dus waar ik woon een praktijk te zitten voor kleine en grote huisdieren, een magnetiseur praktijk...
Ik ga dus maar eens informeren!

Druk druk druk... Knipoog


Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 19:52

hahahahhahahahaha Haha!
Sorry, jij kon het niet weten hoor, maar tis echt een reutje, hihi, kan niet missen hij heeft bepaald geen kleine .... en zijn ballen heeft hij ook nog Knipoog
Maar bach hebben we al eens geprobeert, voor rustiger worden zonder duf te worden, maaruh, het werkte echt niet Boos!
Maar ik denk dat ik maar eens ga bellen naar die magnetiseur zodra ik tijd heb, ik kan altijd inofrmatie vragen he!

Druk druk druk... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Googlebot, IASCrawler en 121 bezoekers