k&k

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

k&k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 09:51

heeft iemand plaatjes van verschillende k&k bitjes, van aurigan? zijn ze er ook met koperkleurige bitringen? ik wil ze graag een keer bij mijn pony en paard proberen, om te kijken hoe ze reageren en dan misschien kopen. hebben jullie plaatjes? willen jullie die ff neerzetten?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:19

voor goede afbeeldingen kun je altijd terecht op de divoza-site www.divoza.nl Daar verkopen ze ook die bitten...

Ik kan je de dubbelgebroken KenK Ultra conrad zeker aanraden! bijna alle paarden nemen dat bit prima aan....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:32

Dees schreef:
voor goede afbeeldingen kun je altijd terecht op de divoza-site www.divoza.nl Daar verkopen ze ook die bitten...

Ik kan je de dubbelgebroken KenK Ultra conrad zeker aanraden! bijna alle paarden nemen dat bit prima aan....

Is het verschil tussen het aannemen van een K&K Ultra conrad en hun "gewone" dubbelgebroken bit erg groot?

Ik ben namelijk over de laatste zeer te spreken en zie eigenlijk nog geen reden om over te stappen naar een Ultra.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:32


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 10:36

ja die lijkt mij ook het beste. is die er ook in bustrens? daar loopt mijn paardje nu op. is de verandering niet groot van een misschien net 15mm dubbelgebroken met plat tussenstukje naar een 18mm aurigan met gewoon tussenstukje?

bij mijn pony is het denk ik minder groot:
hij heeft nu een gewone enkelgebroken watertrens