kent iemand de fysiotherapeut Irmgard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

kent iemand de fysiotherapeut Irmgard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 13:36

Ik zit erover te denken om mijn paard te laten behandelen door Irmgard. heeft iemand ervaring met haar?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 14:24

Ze is idd een bekende ik heb een cursus bij haar gevolgt. Op zich heeeeel interessant en ze deed het wel leuk. Zij gebruitk alleen geen apparaten bij paarden en dat vin dik wel jammer omdat je dan nog meer kan bereiken. Ze geeft goede adviezen alleen die spullen die ze adviseerd hangt een behoorlijk prijskaartje aan terwijl het ook veel goedkoper kan.

Er zijn heen wat paarden fysio´s in Nederland. Zie ook Horses.

Ik weet niet heb je ervaring met haar of wil je haar vragen ??

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 15:06

ik zit erover te denken om mijn paard door haar te laten behandelen. Hij struikeld namelijk heel erg met zijn achterbenen en volgens mijn instructrische kan zij zien of het een spier probleem is zo niet waar het probleem zit. ik heb verder geen ervaring met haar vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van jullie.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:30

Mhh er zijn diverse oplossingen idd maar ik zou eerst de DA erbij halen de meeste fysio´s werken alleen maar met toestemming van een DA.

Schijnbaar komt dit uit de u wat dan ook vaak een rijtechnisch probleem is. Om hem dan eerst door een DA na te laten kijkenis absoluut niet verkeerd. Hou wel rekening mee dat het niet alleen behandelen is maar ook goed rijden want anders is het probleem binnen een paar maanden weer terug.

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 16:08

Het is zo wie zo geen rijtechnisch probleem want in train hem onder begelijding van een gediplomeerde instructrische dus daar ligt het niet aan. Al moet ik zeggen dat hij vroeger wel verkeerd is gereden maar ik heb dit de laaste 1,5 jaar weer aardig opgelost. het nadeel van een DA erbij halen is dat ik niet weet waar hij moet zoeken. zit het in zijn benen zijn rug? Het liefste laat ik foto's maken maar ik kan toch moeilijk zijn hele achterhand op de foto laten zetten (aan twee benen). Vandaar dat ik haar erbij wil halen. zij kan me in ieder geval vertellen of het een sprieren kwestie is en aangeven waar het zit.

ik hoop dat iemand mij haar ervaring met haar kan vertellen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 07:09

om dit topic weer even op te halen. Ze komt morgen bij mij. Ik heb heel goede verhalen gehoord van haar. Ze heeft geduld, neemt je zorgen in acht etc. Dus ik heb er veel vertrouwen in.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:16

het is niet de bedoeling oude topics opte halen vandaar een slotje