hippisch centrum barendrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

hippisch centrum barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:03

hoi,

wie rijdt er daar en hoe zijn jullie ervaringen

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:30

heb er gereden en ik zou er niet naar toe gaan, simpelweg om het feit dat de organisatie daar niet zo lekker loopt.
ik en nog meer mensen zijn er weg gegaan vanwege constante ruzies.
ze jagen iedereen weg.
maar het gerucht gaat dat ze misschien weggaan en dat philip weer terug komt, dan is komt de sfeer vanzelf ook weer.
ik heb er als stalhulp gewerkt, en weet heel goed hoe het daar aan toe gaat. leuke manege, goede faciliteiten, leuke paarden ponies, allemaal leuk. maar die eigenaren maken het er niet leuk op, de sfeer is om te snijden.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:33

komt Filip terug?
krijg je Loes er gratis bij, daar mag je blij mee zijn Tong uitsteken

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:38

hehehehe da weet ik niet Haha! ik krijg ook maar via via te horen he. ben er al een jaar weg Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:40

Ik heb er een tijdje gereden
Leuke paarden! maar jij komt er natuurlijk niet voor de manegepaarden Knipoog
Ik was er altijd overdag, niet tijdens de groeplessen, en dan was het altijd erg rustig (wel lekker dus opzich Lachen )
Nooit iets gemerkt van een vervelende sfeer, aardige mensen ook.
en inderdaad, mooie faciliteiten.
1 complete binnenbak, en 1 overdekte binnenbak, waar je dus wel droog rijdt, maar er wel een lekker windje kan waaien (1 korte en 1 lange zijde zijn aan de zijkant open), de buitenbak(ken) heb ik nooit gezien, omdat ik altijd binnen reed. weide hebben ze trouwens niet, maar dat krijgen ze misschien wel!

Ik ga er misschien stage lopen de komende periode

wil je weg bij rijerbos dan, of ben je gewoon aan het rondkijken?

wel grappig whahaha sta je eerst op rijerbos, loop ik daar stage, ga je misschien naar barendrecht, loop ik daar misschien ook weer stage

arme jij Ach gut

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 16:58

nee hoor, ik ga er niet naar toe

voor dat ik mijn eigen paard kreeg heb ik daar ongeveer 2 jaar gereden
was best wel leuk maar een box voor mijn paard hadden ze toen niet

maar nu hoor ik van die vreemde verhalen

dat de boxhuur zo vreselijk duur is
de lessen zo duur zijn
bobby zo'n vreselijk mannetje is
gerda niks meer doet

zonde van die manege is een super bedrijf volgens mij

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:02

boxhuur weet ik niet, maar hier in de buurt is het overal duur vind ik
lessen zijn normale prijs
gerda ken ik niet Haha!

maar er doen hier wel meer verhalen de rondte, niet alleen over mensen van hcb (daar heb ik nog niets over gehoord, wel juist over anderen Haha! )

zwartmakerij, lekker roddelen Verward ik snap niet wat sommige mensen bezield

al hoor ik de smeuïge verhalen altijd graag Bloos

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:37

maar van hcb is het waar. het feit dat jij gerda niet kent zegt genoeg. gerda pacht de boel dus. zij is deels de eigenaresse, maar het enige wat ze doet is in haar hut zitten.
maar op elke manege is idd roddel Haha! meiden onder mekaar he Knipoog
en bobby is idd een vreselijk mannetje, hij maakt het niet leuk. het is leuk als je er rijd enzo hoor, maar als je eenmaal de boel leert kene, bijv als je een paard leased of je werkt er, dan kom je in hun webje.. en als ze je dan niet meer nodig hebben kan je hun rug op
maar als je maar 1 keer in de week hobbelt hoor je hun niet klagen Haha!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 12:55

inderdaad zo is het zeker
bobby is aan het proberen alle prive klanten weg te krijgen want hij wil alleen maar manege zijn
zou goed zijn als philip terug kwam
leuke vent is dat en geeft goed les
ik ga soms wel eens kijken hoor er rijden daar nog een aantal mensen die ik ken

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:18

ik ben er al sinds oktober niet meergeweest. maar ik had vorige maand een wedstrijd op mazeppa en ik zag bobbie weer.. pfff weer met een flinke kegel. dat is het gewoon hij drinkt en dan wordtie vervelend.
neej ben blij dat ik niet meer tegen die kop aan kijk:D
er zijn een paar van de pension klanten ook naar charlois gegaan, dus das wel gezellie.
ik geloof dat er nu wel weer stallen vrij zijn, want er is er weer 1 terug en ze hbben toestemming tot buitenstallen bouwen geloof ik.
ze hebben een beetje een raar beleid daar Haha!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 14:33

heb je al gehoord dat astrid en jeanette ook weggaan met duke en ??? ik weet niet meer hoe dat paard heet van astrid

Rianne1985
Berichten: 1
Geregistreerd: 11-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:55

Sommige mensen weten gewoon niet wat sfeer is. Voor hun is dat heel vervelend, voor de mensen die dat wel weten heel gezellig!

Moet wel even zeggen voor alle mensen die van die negatieve berichtjes over HCB neerzetten: Jammer dat jullie weg zijn! we missen jullie enorm!

Schijnheilig

caarootje
Berichten: 103
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 00:32

ik had een topic geopend over manege's deze is nu op slot zie ik, doordat het er erg gezellig aan toe ging in het topic.

ik rij nog steeds op hbc maar als me kaart vol is stop ik daar.

ik wil geen dingen zeggen over de eigenaren want dat vind ik niet passen en zeker niet omdat ik ze daar niet goed genoeg voor ken.

ik vind de lessen gewoon niet echt goed, en de groepen vaak te groot dat is dus ook de reden waarom ik er weg gaat.

eigenlijk heb ik daar het meest geleerd van een man die vaak helpt in de stallen.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:39

is dit niet een ontzettend oud topic?

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:50

het enige dat ik weet is dat Philip een geweldige instructeur en man met paarden-gevoel was, en dat het nu een beetje een zooi is daar idd.
Ik heb een meisje lesgegeven die daar een jaar reed, maar ik heb me dus echt af lopen vragen wat dat kind in dat jaar dan in godsnaam had geleerd. Zonde van zo'n mooie manege.

caarootje
Berichten: 103
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 13:15

hm dit is idd een heel oud topic zie het nu pas
stom had beter niet kunnen reageren is duidelijk de aandacht op hcb leggen

Hallo
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 16:53

caarootje schreef:
ik had een topic geopend over manege's deze is nu op slot zie ik, doordat het er erg gezellig aan toe ging in het topic.

ik rij nog steeds op hbc maar als me kaart vol is stop ik daar.

ik wil geen dingen zeggen over de eigenaren want dat vind ik niet passen en zeker niet omdat ik ze daar niet goed genoeg voor ken.

ik vind de lessen gewoon niet echt goed, en de groepen vaak te groot dat is dus ook de reden waarom ik er weg gaat.

eigenlijk heb ik daar het meest geleerd van een man die vaak helpt in de stallen.


Volgens mij hebben ze daar verschillende lessen de hele week door. Raar om dan te zeggen dat de lessen niet goed zijn, als je maar in 1 les gereden heb, denk ik. Gelukkig zijn mijn ervaringen er prima.

jaqueline
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:06

Hallo Bokkers,

Waar zal ik eens beginnen, ik rijdt nu zo 11 jaar op HCB en heb het enorm naar mijn zin. Filip kan inderdaad leuk les geven af en toe langdradig maar goed je leerde er paard rijden. Mijn ervaringen met de nieuwe eigenaresse zijn bijzonder goed, daarom begreep ik al deze verhalen niet. Omdat ik zoveel op de manege kom ben ik maar eens gaan zoeken wie jullie nu zijn.

1) Beste Gijs hier een reactie voor jouw want ik heb de hele periode ook meegemaakt. Bobby kan inderdaad soms vervelend zijn maar velen maken het daar dan ook na. Hij wilde ook geen pension stalling vanwege naar later bleek dat er aan pensionners maar weinig te verdienen valt.
Toevallig was ik op de manege, jullie zijn degene die geen stalling kregen. Nu blijkt dat de eigenaresse daar een goede keuze in heeft gemaakt met je reactie. Ook Gijs waarom heeft Filip geen pensionners, daar wel eens aan gedacht. Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij ze helemaal niet wilt. De boxhuur op HCB is erg duur ik had begrepen dat ze nu op de vijfde plaats van Nederland staan, maar daar heb je wel wat voor vergeleken met andere maneges. De pensionners die er nu staan hebben het geweldig naar hun zin, die trekken veelal met de manege klanten op. Ook dit zie je vaak niet op maneges.

Maar om een manege zo zwart gaan maken en ook persoonlijk gaat mij iets te ver, wellicht toch een vorm van jaloers zijn dat je er niet mocht staan.

2) Beste Rianne, voor jouw heb ik helaas weinig te melden uitgezondert dat ik denk dat zij je wel een stage plaats hebben aangeboden. En die opmerking in hun web zitten slaat nergens op. Als ik Gerda was geweest had ik ook in de hut blijven zitten daar ben je nou eenmaal eigenaresse voor, daarnaast doet zij zover ik weet de boekhouding en de kinderlessen.

3) Caroline, als jij het niet naar je zin hebt waarom rij je er dan nog steeds. Die ene opmerking vind ik wel goed dat jij meer heb geleerd van de man die op stal helpt. Ten eerste helpt deze man vrijwillig om jou zo goed mogelijk te laten paardrijden. Ten tweede ik zag dat jij op een andere manege meer in een les had geleerd dan op HCB. Doe eens een wedstrijd mee zou ik zeggen om je kunsten te vertonen wat jij daar allemaal in een les dan wel hebt geleerd. Uitdaging voor je of niet.

Ik zou toch graag van jullie willen weten op welk niveau jullie nu rijden.

Groetjes,
Van wel een tevreden klant

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:51

Dit is een heel erg oud topic en het is zeker niet de bedoeling om dit omhoog te schoppen nadat ik een ander topic op slot heb gezet.